31 | Bu Kız

13K 851 298
                                    


Sınır: 250 oy 80 yorum 😻

****


Bensu-Sarp ilişkisi tamamen açığa çıktıktan sonra aklımda dönen tek soru... Bensu Sonay Adana'ya mı gelin gidecek şimdi aq?

Sen gel oyuncusu olduğun takımın şampiyonluk kutlamasında sevgilini terasta sıkıştır öp... Aynen futbolcu tayfa romantik değil kızlar aynen.

O değilde bu zamana kadar Bensu'ya Sarp'ı aldattı diye hakaret edenler utanır mı.. Kız Sarp ile Sarp'ı aldatmış resmen amk.

Malum haberin yayınlanmasının üzerinden dört gün geçmişti. Bu esnada pek vakit bulamadığım için telefonumu elime alamamıştım ve nihayet bugün Twitter'a girme gibi bir hata da bulundum...

İnsanlardan linç yemeye, haksız hakaretler işitmeye bir süre sonra alışıyor ve hatta umursamamaya başlamıştım. Çünkü ancak bu şekilde hayatta kalabilirdim.

Gariptir ki bu sefer herhangi bir linçle karşılaşmamıştım.

Hatta bizim üzerimizden yapılan espriler de cabasıydı.

Sen bana bir adım at ben sana kendi golünden sonra sevgilisinin şarkısını açtıran Sarp Karabulut gibi koşmazsam neyim...

Ulan ben Sarp'ın şu tipine rağmen acayip keko vibeı alıyorum ya. Bu adam kesin Bensu'yla on birinci aylarını kutlarken on bir ayımın sultanı diye foto da atar... Bakın yazdım buraya.

Bugün oynanan Galatasaray-Beşiktaş hazırlık maçından sonra gol atamadığı için terli ve agresif bir şekilde oyundan çıkan Sarp Karabulut çekiciliği...

Kızlar kız kardeşçilik falan diyoruz ama benim futbolcu sevgilimden uzak durur musunuz lütfen?

When Bensu Sonay said, 'En başından beri bir ilişkimiz olmadığını söyledim' i really felt that..

Bakın bu malesef doğru...

Ekranı bir kere daha kaydırdığımda bu defa karşıma çıkan videoya tıkladım. Videonun en başında Sarp'ın her şeyi başlatan golü çıkıyor, hemen ardından benim havaalanında ilişkimiz yok adı altında yaptığım açıklama ve sonrasında ise gala gecesindeki meşhur fotoğraf...

Bizim öpüşecek kadar yakın olan fotoğrafımızın belirmesiyle ekran siyah beyaz oldu ve müzik çalmaya başladı.

'Unutulacak dünler, yaşanılacak günler var...'

Bunu gerçekten yapmış olamazlardı ya!

Videoyu izlerken ister istemez gülmeye başladım. Gerçekten komikti.

Bulunduğum durumun içerisindeyken hâlâ gülebiliyor olmakta anca benim yapabileceğim bir şeydi.

"Bensu?"

Ayşegül'ün sesini duymamla beraber yaslandığım koltuktan başımı kaldırıp ona baktım. Stüdyonun kapısında dikiliyordu ve dahası geldiğini duymamıştım bile

1 NUMARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin