34 | Hiç Kimse

11.3K 859 281
                                    


Sınır: 330 oy 170 yorum

****

"Abla?"

Sarp'ın omzuna dokunarak onu itmek için boş bir çabaya girdiğimde yerinden bir milim bile oynamadı. Gözleri kısılarak kısa bir hamleyle yan tarafını bulduğunda Bahadır'ın öfkeli yüzüyle karşılaştı.

Sarp, bir küfür mırıldanarak geri çekilirken serbest kalan bedenimle doğruldum. Sarp'ın ise ters bakışları Bahadır'ın yüzündeydi.

Bahadır'ın da aynı şekilde.

"Ablacığım..." diyerek ilgiyi kendi üzerime çekmeye çalıştığımda başarılı oldum. Bahadır'ın bakışları ağır ağır beni buldu.

Az önceki hâlimize elbette sinirlenmişti.

Ben de kimseye, özellikle ailemden birine bu vaziyette yakalanmak istemezdim.

Eğer istemiyorsam neden koridorda ayaküstü götürüyordum çocuğu?

Boğazımı sertçe temizlerken bir şey söylemeye yeltenmiştim lakin Bahadır benden önce davrandı.

"Abla, konuşmamız lazım." dedi durgun sesiyle. "Bi gelir misin?"

Bakışlarım anlık Sarp'a kayarken Bahadır'ın ondan hoşlanmadığına bir kere daha emin oldum.

Çocuk Göztepe fanatikliği yüzünden benim sevgilime dolmuştu yahu.

"Tabi," dedim. Bahadır, cevabım üzerine Sarp'a kısa bir bakış atıp kendi odasını işaret etti. "İçerdeyim abla."

Ona başımı salladığımda odasına girip bizi yalnız bıraktı. Bahadır'ın gitmesiyle Sarp'a döndüm.

Sarp ise gözlerini kısarak Bahadır'ın kapısına bakıyordu.

Üzgünüm Adanalı kekim, bakışların kapının diğer tarafına işleyemiyor.

"Biraz morali bozuk," dedim toparlama amacıyla. "O nedenle böyle davranıyor."

Halbuki Sarp'a en başından beri gıcıktı lakin bunu Sarp bilmese de olurdu.

Sarp'ın bakışları bana dönerken gözlerindeki ifade yumuşadı. "Sorun yok güzelim," derken ben de gülümsemiştim.

"Sen odada dinlen istersen ya da çok yorgunsan duş da alabilirsin. Ben hemen gelirim."

Başını sallayarak onayladığında kulağımın arkasına itelediğim saçım yanağıma düşmüştü. Tek elimle onu düzeltmek için hamle yaptığımda Sarp'ın sıcacık parmakları tenime değdi.

İki parmağıyla saç tutamını geriye itelerken elinin tersiyle yanağıma tüy gibi bir dokunuşu bahşetti.

"Gel," dedi elaları saç tutamına değerken. "Bekleyeceğim. Artık asla sensiz uyuyamam."

Bana her dokunduğunda bedenimde bir kasırga başlıyordu sanki. Yine öyle oldu. Titrek bir nefesi bırakırken onu yalnızca başımla onayladım.

Ama gözlerimde bir mısra saklıydı sanki.

Artık ben de yalnızca seninle uyumak istiyorum.

Eli saçlarımdan çekilirken bir adım geri gitti. Zaten odanın koridorunda olan bedenini içeri sokmasıyla ben de arkamı dönüp Bahadır'ın kapısına ilerledim. Bahadır kapıyı aralayıp girmem için yer açarken Sarp'da kapıyı kapatmıştı.

Bahadır, kapıyı açıp odasına girerken ardımdan kapıyı kapatıp odasının koltuklarına doğru ilerledim.

O karşımda yatağına otururken ben de koltuğa geçtim. Bahadır son derece düz bir ifadeyle bakışlarını pencereye dikti.

1 NUMARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin