Oy ve yorum yapmayı unutmayın!
****
"Sarı çiyan Berfu! Çarpacağım bak şimdi ağzına! Çek şu çikolatayı önümden ya!"
"Sana ne be tombik?"
"Berfuu! Pelin'e söylerim bak seni?! Çek şu çikolatayı!"
Berfu'nun Hande'nin dediklerine kahkaha atmasıyla Bade elindeki kitaptan başını kaldırdı ve arkaya dönerek kızlara ters bir bakış attı.
"Susun artık, kitap okuyorum burada ya! Biraz saygınız olsun!"
Bade ama haklı hissediyor.
Oturduğum koltukta ayağa kalktım ve Bade'yi taklit ederek arkaya döndüm.
"Kızlar," dedim uyarır bir tonla. Hepsi suspus olup bana bakarken "Berfu," dedim elindeki çikolatayı işaret ettim.
Ağzındaki çikolata lekeleriyle bir bana, bir çikolatasına baktı.
"Ya ne? Yemeyeyim mi?"
"Yahu diyetteyim! Senin yüzünden kaç seferdir bozuyorum, döveceğim artık seni! Bıktım ya!"
Söylenen Hande'ye gülmemek için kendimi zor tutarken dudaklarımı birbirine bastırdım ve Berfu'ya döndüm.
"Sen buraya gel, ben oraya geçeyim. Bi daha da yan yana oturmuyorsunuz."
Berfu söylenerek ayaklanırken Hande ona yandan bir bakış atıyor, Bade ise açık açık gülüyordu.
"On beş dakikalık yolumuz kaldı zaten Bensu, hem niye ben yer değiştiriyorum? O değiştirsin?" diye söylenen Berfu'ya cevap bile vermeden Hande'nin yanına geçtim.
"Milka perilerim gidecek Hande yüzünden."
Berfu'nun konuşmasına karşılık Hande' de karşılık verirkenyer değiştirdiğimiz hâlde didişmeye devam etmelerine ofladım.
"Kızlar, az kaldı Pelin'i çağıracağım."
Kızlar Pelin'in adını duymasıyla hemen suspus olup önlerine dönmüşlerdi. Hande ise yanında oturan bana, kalan on beş dakikalık uçak yolculuğunu zehir etmekte kararlıydı.
"Haksız mıyım ama ben? Diyetteyim, buram buram milka kokuyor uçak ya. Tabi kendisi zayıf, kilo almıyor ama ben alıyorum. Pelin kilo alınca bana kızıyor sonra. İnsan biraz anlayışlı olur ama değil mi?"
Ben ise düşünüyordum.
İkisini uçaktan aşağı atsam nolurdu?
Berfu önden başını uzattı. "Seni duyuyorum ispikçi."
"Hande haklı Berfu." dedim.
Berfu gözlerini şokla açtı. "Ne haklı? Milkada mı yemeyelim yani?"
Bu saçma tartışma sebebinin milka olması..
Bade her zamanki sözlük görevine mutakıp olarak araya girdi. "Grup kuralları beş: Dört kızda formlarını korumak zorundadır."
Berfu önüne dönüp ters ters ona bakarken söylendi. "Sen sus çakma İlber Ortaylı."
Onların bu hâline gülerken iyice arkama yaslandım ve atasporum olan bulutları izlemeye devam ettim.
Turnemiz bitmişti ve Türkiye'ye dönüyordük, altı ay sonra Türkiye'ye dönmek içimi kıpır kıpır ediyordu. Ülkemi çok özlemiştim.
Her ne kadar turnemiz dört ay sürmüş olsa da birkaç showa konuk olmuş, dergi çekimi ve bir klip çekimi daha gerçekleştirmiştik. Amerika prodüksiyon konusundu bizden daha gelişmiş olduğu için Ömer abi böyle uygun görmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 NUMARA
Teen FictionTürkiye'nin yetiştirdiği uluslararası ilk kız grubu: Rare Dancers. Ve Türkiye'nin üç büyük takımından biri: Beşiktaş. Bu alakasız ikili hangi noktada birleşir? Hayran kurgu değildir. 03.06.21: Besiktas #1 05.04.21: Kızgrubu #1 29.04.21: Turkish #...