Teşekkür | Veda

6.5K 343 108
                                    


Herkese merhaba,

Umarım herkesin keyfi yerindedir, final olduğumuzdan mütevellit biraz buruğuz belki ama bunun bir son olmadığını hepimiz biliyoruz.

Özel bölümler, Doksanda Kırmızı ve bazı aklınızda kalan soruları konuşmadan önce size teşekkür etmek istiyorum.

Sanırım bu ömrümde edebildiğim en içten teşekkür olacak. Gözlerimi dünyaya açtığımdan beri  bir şeyler yazıyorum desem abartmış olmam, yeri geldi günlük tuttum; yeri geldi kısa hikayeler yazdım, yeri geldi cesaret edip buraya yükledim ama hep yazdım. 

Birçoğunuz için okumak nasıl bitmez bir eylem ise, yazmak da benim için hep öyle oldu.

Ama Wattpad üzerinde finalini yapabildiğim ilk kitabım 1 Numara oldu.

On üç yaşından beri bu sitedeyim, zaman zaman ara verdiğim oldu fakat diğer türlü birkaç defa daha buraya kitap yükledim. Ama üzerinden biraz zaman geçtikten sonra yazdıklarımı beğenmemeye başladım ve her defasında aynı klişeyi yaşayarak kitabımı sildim.

İşin doğrusu 1 Numara'nın da sonu aynı olacaktı, tabi siz onu bu kadar sahiplenmeseydiniz.

Burada duygu sömürüsü yapıyormuş olmak istemiyorum ama bazı arkadaşların çirkin yorumlarına, mobbinglerine karşılık belki de kitabımı bu denli sahiplenen o ufak kitle olmasaydı bende kitabımın arkasında bu kadar kararlı duramazdım.

Bensu Sonay değiliz hiçbirimiz, zaten hepimiz güçlü de olmak zorunda değiliz. Bu nedenle yazmak benim için hep hassas bir konu oldu, hiç kimse de hassas olduğu duygularının üzerinde tepinilmesinden hoşlanmaz. 

Ama her ne olursa olsun işte sonunda buradayız. Her şeye rağmen güzel bir sonla bitirdik... Yani en azından ben güzel bittiğini düşünüyorum, ya siz?

Belki finalden veya kitabın olay akışından memnun kalmayanlar vardır. Benim mükemmellik iddiam olmadı hiçbir zaman, yukarıda da söylediğim gibi yazdıklarım bir süre sonra kötü geldiğinden hep silmişimdir ve şu an 1 Numara'nın ilk bölümleri için de aynı duyguları hissediyorum. 

Yazmak uzun bir yolculuk gibi. İki yüz kitap yazmış bir yazar bile 'ben tamamım, artık oldum' demez, diyemez. Dediyse zaten olduğu yerde hep sayar zannımca.

Bu nedenle kitapta eksikler olduğunun, özellikle ilk bölümlerde bu eksikligin gözüme daha net çarptığının farkındayım. Hatta ilk bölümleri dönüp utancımdan okuyamıyorum bile, öyle söyleyeyim.

Düzenleme hususunda konuşacak olursam aslında aylardır kitabı kaldırıp düzenlemeye alma fikri var aklımda fakat böyle bir vaktim asla olmadığından, her ne kadar bu durumdan memnun olmasam da sanırım şimdilik böyle idare edeceğiz.

Belki bir boşluk bulup parça parça da olsa düzenlediğim de bildirim almaya devam edersiniz. Bazı bölümleri baştan aşağı düzenlemek ve yüzeysel geçtiğim konuları daha detaylı anlatmak istiyorum.

İlk bölümlerden beri okuyan bir iki kisi bilir, adeta kendim çalıp kendim oynadığımdan okuyan neredeyse kimse yoktu ve bende pandemi gereği yalnızca vakit öldürmek için yazıyordum. Tabi insan biraz geleceği de düşünmeliymiş, bu da benim kulağıma küpe olur artık..

Özel Bölüm hususuna gelecek olursak...

Her ne kadar başlığa Veda yazmış olsam da aslında çok kısa bir veda olacak bu, özlediğiniz karakterleri en azından birkaç özel bölümde okuyabileceksiniz.

Özel bölümün ilkinde 22 Haziran kısmını size daha detaylı aktarmak istiyorum, tabi o bölümde  başka sürprizlerimiz de olacak. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

1 NUMARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin