Neredeyse 2K okunan bölüme 350 oy gelmesi beni biraz üzdü.. Lütfen oy verip satır arası yorum yapmayı unutmayalım 💙Ekleme: Kızların çıkış yaptığı şarkılar olarak tarzlarına ve kurguya en uygun olanları yazıyorum. Gerçeklerle kıyaslamamanız rica olunur. 💕
Sınır: 380 oy 200 yorum
****
"Son beş dakika!"
Stüdyo şefinin uyarısıyla beraber kızlarla bize gösterilen dört kişilik geniş koltuğa ilerlerken Ahsen ve Taner'de peşimizden koştu.
Yeşim birkaç metre ilerimizde kadın sunucuyla konuşurken benim gözlerim etrafta gezindi. Bembeyaz bir stüdyo, ortalıkta bir o yana bir bu yana koşturan reji ekibi ve tam karşımızda konumlanmış kameranın ardında dikilen Sarp Karabulut vakası..
Ellerini ceplerine sokmuştu, az önce öptüğüm dudakları düz bir çizgi hâlini alırken siyah tutamlar her zaman olduğu gibi asice alnına dökülmüştü. Ela gözlerin odağı ise bir noktaya kilitlenmişti.
Gözlerinin kilitlendiği yeri takip ettiğimde eteğimin açık bıraktığı bacaklarıma baktığını gördüm.
Aradığım medeniyete ulaşılamıyordu.
Eteğimin altında şort olduğunu söyleyip keşke onu rahatlatsaydım ya, her an yayına dalabilecek gibi duruyordu.
Bu tavrı istemsizce gülümsememe yol açarken sikik etek diye tabir ettiği eteğime hâlâ öldürücü bakışlar atıyordu.
Bakışlarınla eteği yok etmen imkansız gibi benim keko sevgilim ya...
"Ne sırıtıyorsun sen kendi kendine?"
Taner'in sesini duymamla bakışlarım Sarp'dan kayıp önüme geçen sesin sahibini buldu. Taner önüme geçtiği için Sarp görüş açımdan çıkarken o gözlerini belerterek dudaklarıma baktı.
"Yuh!" dedi yüksek bir sesle. Hafifçe diz çökerek önümde eğildiğinde eli hızlıca çenemi buldu. Yanındaki Ahsen'i dürterek telaşla konuşurken anlamsızca çenemi tutan eline baktım.
"Kız koş hemen dudak kalemi ruj falan bir şey getir! Hemen!"
Onun talimatıyla Ahsen koşarak ruj alıp gelirken Taner ruju alıp yüzüme doğru yaklaşıp söylenmeye başladı.
"Allah seni de o topçu sevgilini de ne yapmasın," dedi nude tonlarındaki ruju dudağıma sürerken. "Yayından önce o kadar yiyişilir mi kız? Bir de kalıcı ruj sürmüştüm ne yaptınız o ruju çıkartacak kadar kim-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 NUMARA
Teen FictionTürkiye'nin yetiştirdiği uluslararası ilk kız grubu: Rare Dancers. Ve Türkiye'nin üç büyük takımından biri: Beşiktaş. Bu alakasız ikili hangi noktada birleşir? Hayran kurgu değildir. 03.06.21: Besiktas #1 05.04.21: Kızgrubu #1 29.04.21: Turkish #...