20 | Sendin Düşmanım

15.5K 817 370
                                    

Şampiyon Beşiktaş diye diye Beşiktaş'ı şampiyon eden ben 😌 Koyu bir Galatasaray'lı olarak Beşiktaş'ı tebrik ediyorum ve sadece iki golle kaçırılan şampiyonluğun arkasından üzülerek bakıyorum. 😬

Yıldıza basmayı unutmayın.

Sevgiler.

**

Google.

Arama motoru.

Beşiktaş'dan kurtulma duası.

Enter.

Didem Soydan'ın 'Kızı Malatya'dan çıkartabilirsin ama Malatya'yı kızdan çıkartamazsın' sözünün Beşiktaş şubesi olma yolunda ilerliyordum.

Bensu Sonay'ı Beşiktaş'dan çıkartabilirsiniz ama Beşiktaş'ı Bensu'dan çıkartamazsınız.

İmza, kaşe... Ömer Taran Ltd. Şti.

Kendisi sağ olsun, henüz Gala gecesinin üzerinden bir gün geçtikten sonra bizi zorla Fikri Abi'nin doğum gününe götürüyordu. Hediyelerimizi bile ayarlamıştı ve bize sadece kıyafet seçmek kalıyordu.

Bazen keşke bu kadar sevimli olmasaydık diye düşünüyordum, zira Fikri Abi'yi kendimize ne kadar aşık ettiysek artık bizi süs köpeği gibi peşine takıyordu.

Biliyorum yoruldun ama bu dava sensiz olmaz reis.

"Ömer Abi bizi tahmini ne zaman salar ya? Sadece soruyorum."

Berfu'nun bıkkın sesine karşılık elimi uzattığım kıyafetten başımı kaldırıp ona baktım.

Bade kaşlarını kaldırarak, "Ne güzel bizi düşünüp çağırmışlar, öyle deme," diye cevap vermişti.

"Sen sus Bade." dedi Berfu. "O kadar iyi niyetlisin ki seni dövesim geliyor. "

Haklı bir sebep.

Evimizin en üst katında bulunan giyinme odasında bir yandan akşam için elbise seçerken ikisinin atışmasını dinliyordum.

Giyinme odasını tercihen kullanmıyordum, hatta uzun bir süredir buraya uğramamıştım bile. Neredeyse bir mağaza kadar geniş ve doluydu.

Bir çoğunun etiketi bile üzerinde duran elbiselere göz gezdirirken Berfu konuşmaya devam etti.

"Madem bu kadar iyi niyetlisin Timur'dan niye ayrıldın kızım?"

Bade kızıl saçlarını geriye iterken dudak büktü.

"Uzak mesafe ilişkisi yürütemezmiş."

"He illa sevişecek yani."

Berfu'nun cümlesine karşılık Bade'nin ağzı şokla aralanırken ben yanımda dikilen Berfu'nun kafasına bir tane geçirdim. Berfu kafasına vurmamla yüzünü buruşturarak bana baktı.

"Ne vuruyorsun be? Gerçekleri söylüyorum. Ben Bade'nin evinde kaldığımda bu ikisinin-"

Bade hızla öne atılıp Berfu'nun dudaklarına elini bastırdı. Ben ikiliye saf saf bakarken Bade'nin yüzü utançtan ve panikten kıpkırmızı olmuş,  Berfu ise kapanan ağzına rağmen bir şeyler söylemeye çalışıyordu.

Bade'yi itmeyi denediğinde başaramamış olacak ki birkaç saniye duraksadı. Bade onun uslandığını düşünmüş olarak, "Ağzını açacağım, sakın konuşma tamam mı?" diye sordu.

Berfu başını uslu bir çocuk gibi salladığında, Polyanna Bade ona inanmış olmalı ki elini ağzından çekti.

Asrın hatasını yapıyordu.

1 NUMARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin