13 | Yüklemi Olmayan Cümle

15.7K 867 202
                                    

*

10 Temmuz'da yapılması planlanan şampiyonluk kutlaması Fikri Hocamızın rahatsızlığı sebebiyle  ileri bir tarihe ertelenmiştir. Bütün sevgili  Beşiktaş camiasına duyurulur.

BEŞİKTAŞ SPOR KULÜBÜ

Ömer abinin gruba attığı kulübün açıklamasını okuduktan sonra dibimde koltuğa yayılmış Berfu'yu ayağımla dürttüm. Bakışları uğraştığı telefonundan bana kayarken başını ne var der gibi salladı.

"Açıklamayı okudun mu?"

Yüzüme birkaç saniye baktıktan sonra gözleri tekrar telefonuna döndü. "Biliyordum ki."

Yattığım yerden doğruldum. Dirseklerimden kuvvet alıp ona bakarken mutfaktan çıkan Bade ve Hande'de konuşarak salona girmişlerdi. Evin yerleşim düzeni nedeniyle salonun kapısı yoktu, bulunduğumuz yerden ise mutfak çok rahat gözüküyordu.

"Nerden biliyordun?" dediğimde eliyle tuşlara basarak mesaj yazmaya devam etti. Hande karşımdaki koltuğa oturup önündeki iPad'i kucağına alırken Bade'de tepsideki çayı önüme koymuştu.

Ona teşekkür edip tekrar Berfu'ya döndüm. Hanımefendi nihayet bana cevap vermeye karar vermişti.

"Nerden olacak kızım? Rio söyledi."

Hande başını iPad'den kaldırıp muzur bir sırıtışla, "Siz Rio'yla ne iş?" diye sordu. Benim ve Bade'nin soru işareti dolu bakışları Berfu'ya döndüğünde o da nihayet başını telefondan kaldırıp bize baktı.

"Sandığınız gibi bi şey yok." Omuz silkti. "Arkadaş olduk galiba."

"Sen?" dedi Hande. "Yakışıklı bir erkekle arkadaş olmak?"

Berfu'yu biraz tanıyan herkes tek gecelik ilişkileri sevdiğini bilirdi. Bizim aksimize o ilişki konularında fazla flörtöz ve duygusuzdu.

Berfu derin bir nefes alırken başını yana eğdi, düşünür gibi bir ifade takındı. "Beni tanımanız güzel," derken dudakları yukarı kıvrıldı.

"O zaman Rio'yla tam olarak nesiniz?" diyerek öne kayan Bade'ye döndü bu sefer bakışlarımız.

Bu hareketi bana tek gecelik ilişki geçirdiği çocuğa aşkım biz şimdi neyiz? sorusunu soran kızları getirmişti.

Sırıttı. "Biz..." derken gözünün teki kısıldı. "Dertbuddy'iz."

"Ne?"

Omuz silkti. Omzun çıksın Berfu.

"Napayım?" diye söylendi. "Rio tek gecelik takılacak bir çocuk değilmiş. Bir gece geçirsek ertesi gün helalimsin deyip bana evlenme teklifi eder. O yüzden dertbuddy olmaya karar verdik."

Bir şey dememize fırsat vermeden ellerini havaya açıp dua eder gibi kaldırdı. "Şükürler olsun libidomdan önce bunu fark edebildim. Yoksa şimdi Rio'nun aşiretine hanım ağa olmuştum."


Berfu hanım ağam...

"Salaksın sen," derken ona doğru yaklaşıp kafasına bir tane geçirdim. "Rio Diyarbakır'lı da benim mi haberim yok? Çocuk Brezilya'lı, beyinsiz."

1 NUMARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin