Müzik videosu kısımlarını hatırlamayanlar dönüp son Instagram bölümüne bakabilir.
Sınır: 250 yorum
****
Son iki aydır deli gibi üzerinde çalıştığımız, konserden yalnızca dört gün önce piyasaya sürülecek olan dördüncü müzik videomuz dün akşam saatlerinde yayınlandı.
Crazy Over You. Dün akşam saatlerinde yayınlanan ve saat henüz geceyi göstermeden beş milyonu gören Rare Dancers'ın müzik klibi...
Beni birkaç gündür mutlu eden tek şey.
Türkiye'de bunu başaran ilk sanatçılar olmaktan ziyade aldığımız tepkiler bizi daha da motive ediyordu. Şarkının giriş müziği yurdum insanı tarafından biraz alay konusu olmuş olsa da genel olarak beğenmeyen insan sayısı azdı.
Pekâlâ kabul ediyorum, parçanın başlangıç müziği her an harmandalına girecekmişiz gibiydi ama aynı zamanda şarkıya serseri ve karanlık bir hava da katmıştı.
Klip ise bambaşka bir dünyaydı bizim için... Çekerken o kadar heyecanlı ve neşeliydik ki...
Müzik videosunun klibi Hande'nin bir atın üzerinde belirmesiyle başlıyordu. Bir dönem dizisinden fırlamış gibi kumral saçları savrularak beyaz atında hareket eden Hande, adeta bir iyilik meleğini andırıyordu.
Zaten klipte gösterilmek istenen de buydu.
Onun vokalinin bitmesiyle sıra Bade'ye geliyordu. Bade, üzerinde simsiyah yırtmaçlı bir elbise ile bir masanın üzerindeydi. Tehlike saçan kahverengi gözlerini kameradan ayırmadan derin yırtmacını şuh bir edayla düzeltiyordu. Bunu yaparken kameraya bakarak son derece çekici bir ifadeyle devam ediyordu şarkıya.
Daha sonra çok hızlı bir geçiş oluyordu. Sanki başka bir dünyaya ışınlanıyormuş gibi karanlık bir deponun içindeydim.
Üzerimde tıpkı Bade'ninki gibi siyah yırtmaçlı bir elbise ve çizmelerim ile bir depoda beliriyordum. Klibin bu kısmında saçlarım siyahtı, burayı henüz saçlarımı boyamadan önce çekilmişti.
Kameraya doğru yürürken bana ait partı söylerken bir anda yanımda siyah giyinimli dansçılar beliriyordu. Son kısmı söylerken ise dansçılar ayaktayken ben koreografi gereği dizimi yere bastırıp arkamı dönüyordum.
Daha sonra sıra Berfu'ya geldiğinde şarkıyı söylerken çekim yapılan bembeyaz bir alandaydı. Çömelme pozisyonu almış, giydiği siyah mayo ve üzerindeki deri ceket ile son derece güzel görünüyordu.
Yanında olan köpeğin başını okşarken kameraya dönüp şarkıyı söylemeye devam ettiğinde ayağa kalkıyor ve kameraya doğru yürüyordu. Berfu'nun vokali tam biteceği yerde sağa dönüyor ve hemen ardından ona benzer kıyafetleriyle Bade beliriyordu.
Bade, koreografiye mutakıp hareketleri yalnız başına yaparken şarkının nakaratı geliyordu. Şarkının nakarat kısmında ise az öncekilerden çok daha hızlı bir geçiş ile dördümüz aynı anda beliriyorduk.
Hepimiz yan yana bir platformun üzerine dizilmiş, dördümüzün üzerinde yine siyah tonlarında farklı tasarımlı tulumlar vardı.
Hande öne çıkıp şarkının nakarat kısmını söylediğinde bulunduğumuz karanlık platformun üzerinde dans ederek nakaratı tamamlanıyorduk.
İkinci kısım ise ilkinin tam aksiydi. İlk kısımda, Hande iyi tarafta biz ise tehlikeli bir taraftayken bu defa Hande ve benim rap partımın gelmesiyle yan yana bir atın üzerinde hareket halindeydik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 NUMARA
Teen FictionTürkiye'nin yetiştirdiği uluslararası ilk kız grubu: Rare Dancers. Ve Türkiye'nin üç büyük takımından biri: Beşiktaş. Bu alakasız ikili hangi noktada birleşir? Hayran kurgu değildir. 03.06.21: Besiktas #1 05.04.21: Kızgrubu #1 29.04.21: Turkish #...