**
Sahnede heyecandan bayılma challenge diyebilir miyiz?İkinci şarkının son kısmını da hep beraber tekrar ettiğimizde, alkış sesleri arenada yankılanıyordu.
Siyah halıya dizilmiş futbolcuların bir kısmı da şarkıya eşlik edip bizi izlerken Oğuz'un neredeyse sahneye çıkacak kadar coşkun olması komikti.
Hatırlatın, buna üzüldüğüm bir ara neşeleneyim diye güleceğim.
İkinci ve son şarkı da biteli saniyeler geçtiği hâlde insanlar tezahürat yapıyor, grubun adını bağırmaya devam ediyordu.
"Sahnede biraz daha kalma isteği.. Çık aklımdan."
Hande'nin söylediğine karşılık kızlarla kısık sesli gülerken, sahnenin önüne doğru yürüdüm.
Beni takip eden kızlarla beraber yan yana durduğumuzda ben yanımdaki Berfu ve Bade'nin elini tuttum. Öne eğilip verdiğimiz kısa selamın ardından Bade ve Hande arkasını dönerek sahneden inen merdivenlere doğru ilerlediler.
Sahnemizin bittiğini anlayan seyircinin bize verdiği karşılık ise güçlü bir ıslık ve tezahüratlar olmuştu.
Bende inmek için yelteneceğim esnada Berfu'nun öylece dikilmesiyle durdum.
Kameralar hâlâ bizi çekiyor olmalıydı.
Bu nedenle, "Berfu?" dedim kısık bir sesle.
O ise merdivenlere yöneldiğimiz kısımda durmuş karşısına bakıyordu. Bakışlarını takip ettiğimde kulüp üyelerinin durduğu kısımda takılı kaldığını gördüm.
Daha fazla bu duruma müsade edemeyeceğime ikna olarak bir adım attım ve yanlış bir anlaşılma olmaması adına koluna sarılarak onu kendime çektim.
Berfu bir kukla gibi bana ayak uydururken yüzüme sahte bir gülümseme yapıştırıp etrafta gözlerimi gezdirdim. Kameraman bir aksilik olduğunu anlamış gibi LCD ekranda bizi değil taraftarı ve kulüp üyelerini kadraja almıştı.
Bu duruma karşılık rahatlayarak hemen Berfu'yu merdivenlere doğru çektim. Berfu ikiletmeden beni takip ederken hızla merdivenlerden indim.
Sahnenin alt kısmına indiğimde kimseye çaktırmamaya çalışarak kısık bir sesle Berfu'ya döndüm.
Bu esnada bizim ardımızdan sahneye çıkan sunucunun sesini duyuyordum. Bizi övüyor ve teşekkür ediyordu
"Ne yapıyorsun sen?"
Berfu sertçe yutkundu ve sanki varlığımı yeni fark etmiş gibi yüzüme baktı.
Sanırım.. Onu ilk defa böyle görüyordum.
Elimle saçlarını geriye itekleyerek şefkatle fısıldadım.
"Berfu sorun ne?"
Berfu dudaklarını araladığında bulunduğumuz odanın kapısı aralanarak içeri Pelin ve Ömer Abi'nin asistanı Ayşegül girdi.
Aynı esnada Bade ve Hande'nin mikrofonunu çıkartan iki görevli bize doğru ilerlediler.
Arkama geçip mikrofonu çıkartan görevliye karşılık bende Berfu'da olan bakışlarımı çektim.
Sahnedeki adrenalimden ötürü ısınan yanaklarımı yellemeye çalıştım ama elimdeki mikrofon nedeniyle bu boş bir çabadan ibaret oldu.
Ayşegül fark etmiş olmalıydı ki bana doğru ilerleyip elimdeki mikrofonu aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 NUMARA
Teen FictionTürkiye'nin yetiştirdiği uluslararası ilk kız grubu: Rare Dancers. Ve Türkiye'nin üç büyük takımından biri: Beşiktaş. Bu alakasız ikili hangi noktada birleşir? Hayran kurgu değildir. 03.06.21: Besiktas #1 05.04.21: Kızgrubu #1 29.04.21: Turkish #...