Lucy:
Zobudím sa do až príliš osvetlenej miestnosti. Pozriem sa napravo a vidím prázdne miesto vedľa seba. Kate je už pravdepodobne dole, alebo trávi až príliš dlhý čas v kúpeľni. Najradšej by som bola za tú prvú možnosť.
V posteli sa ponaťahujem, vyvlečiem sa z bielej periny a pomaly vstanem. Podídem k oknu a zahľadím sa na rannú lúku.
Povzdychnem si.
,,Zas ďalší náročný mafiánsky deň." poviem nahlas pre seba.
Odstúpim od okna a prejdem k veľkému šatníku. Otvorím ho za obe dvierka a pohľadom skúmam svoje šatstvo.
Práve si uvedomím, že väčšinu kúskov oblečenia sú mi neznáme. A to totálne...
Prehrabávam sa a nachádzam naozaj úžasné, letné a popritom jednoduché šaty po kolená. Šaty som naozaj dlho nemala na sebe.
Vezmem ich do ruky, trochu odstúpim, najprv zatváram ľavé dvierka, a popri zatváraní pravých dvierok si v zrkadle všimnem postavu v čiernom obleku stojacu hneď za mnou.
V tom zrazu prudko zhíknem a hneď si aj zapchám ústa.
Hľadím naňho s vypúlenými očami a dlaňou sa snažím tlmiť svoje hlasné výdychy. Zatiaľ, čo on len stojí na mieste a s úškrnom na mňa hľadí.
,,Preboha, čo tu robíte? A odkedy tu ste?" vysolím so seba s rukou na ústach.On len zdvihne jedno obočie a tým jeho uličníckym pohľadom sa na mňa pozrie. ,,Prišiel som si kúpiť lístok do tomboly." vyhlási.
Prekrútim nad ním očami a porazene vzdychnem. ,,Vystrašili ste ma." poviem nakoniec.
,,Nijak ma to neprekvapuje, slečna." odvetí .
V tom si spomeniem na tú nočnú moru. Zatočí sa mi hlava a prepletú sa mi nohy. Prudko padám k zemi, no niečie ruky ma stihnú zachytiť skôr, než zažijem ten škaredý pád a náraz o zrkadlo na skrini.
,,Ak už sa v tom sne stalo čokoľvek, tebe by som to v živote nespravil."
A to si hovorí obávaný mafián...Otvorím oči a všimnem si muža skláňajúceho sa nado mnou.
,,Odkiaľ viete o mojom sne?" spýtam sa prekvapene.
Alessandro ma jednou rukou pustí a prstom si poklepe po viečku na ľavom oku. ,,Všade ťa vidím."
Ah, samozrejme...Je až neuveriteľné, ako ma jednou rukou dokáže tak zľahka držať. Avšak akoby počul moje strašidelne tiché myšlienky a postavil ma na rovné nohy.
Prekvapivo ma úplne pustí a ja už automaticky odbáčam doprava a o dva kroky cúvam dozadu. Alessandro sa na mňa spod mihalníc a hlavne s nevyspytateľným úškrnom pozrie a pobavene si odfrkne.
,,Teraz k veci." zrazu zvážnie. ,,Moji rodičia zhodou okolností bývajú na Manhattane. Rozhodli sa usporiadať náš každoročný charitatívny maškarný ples a ako spoluorganizátor potrebujem ženský doprovod. Zajtra večer ťa James príde vyzdvihnúť. O šaty a podobné somariny budeš mať postarané." žmurkne a zvrtne sa na odchod.
Rýchlim krkom k nemu podídem, ruku mu položím na plece a zastavím ho. ,,To snáď nemyslíte vážne! S vami rozhodne nikam nepôjdem."
,,Ou, a ešte som zabudol na jednu dôležitú vec." na päte sa ku mne otočí a chytí ma za obe ruky. ,,Ty, ja, moja rodina - rovná sa večera."
,,Aká večera dofrasa?!" vyhŕknem a popri tom od neho šokovane ustúpim.
,,Rodinná tradícia. Vždy po galaprograme nasleduje rodinná večera, pri ktorej, samozrejme, my dvaja chýbať nebudeme." vysvetlí mi.
YOU ARE READING
*Strange life*
Teen FictionHra ktorú nikto nechce hrať, okrem neho. Začal sa ku mne približovať a postupne zrýchlil krok. ,,Nepovedal som, že budem hrať fér, ibaže chcem hrať fér. To je rozdiel." skonštatoval s úškrnom na tvári. Zrazu sa ku mne rozbehol ako mačka po svojej my...