Bölüm 1

271K 2K 588
                                    

2k için teşekkür ederim ❤️ LÜTFEN OY VERMEYİ , YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN .AYNEN KNK İLİŞKİ DURUMU KARIŞIK.SIKTI ARTIK YAZIP DURMAYIN . İLK BÖLÜM İLİŞKİ DURUMU KARIŞIK  SAHNESİ AMA İKİNCİ BÖLÜMDEN İTİBAREN FARKLI YETER YAZMA YAZMAA 😬😬😬

****
Ah evet , genç kadın Roma ' daydı. Elindeki kağıda baktı . Gideceği yerleri kalemle işaretlemişti...

Trevi çeşmesi , palatino tepesi , kolezyum...

Aslı , etrafında olan insanlara kalacağı otelin adresini sorarak bulmuştu.
Otelin önüne geldiğinde ağzı açık kaldı.

Otelin kapısında duran görevli kadına selam verdi . Kızıl saçları ve mavi gözleri ile dikkat çekiyordu kadın .

Otel resepsiyonuna doğru ilerledi.
Görevli kadın , " Come posso aiutarla" ( size nasıl yardım edebilirim ! )
Aslı , anlamsız gözler ile baktı biraz İtalyanca biliyordu ve konuşmayı denedi.
" Si ! "
Aslı , kaşlarını kaldırarak tatlı bir tebessüm ile " benim İtalyanca burda bitti ,
Neden ingilizce konuşmuyorsun ki ? "

Önce telefonundan interneti açtı .
" Haydaa ! Şaka mı bu ? İnternetim bitmiş , ya şu paketlerde SMS i alın intenet verin bee ! " diye sitem etti.
Aslı , çantasından İtalyanca - Türkçe sözlüğü çıkardı. Kelimeleri teker teker buluyor , sonrada dilinin döndüğü kadar
Söylemeye çalışıyordu .

"passaporto per favore" ( pasaport lütfen ! )
Aslı pasaport dediğini anlamıştı . Görevli kadına kendi dilinde çemkirdi . " E pasaport desene be kızım , ne uğraştırıyorsun beni ya ! Neden ingilizce bilen biri denk gelmiyor ! diye söylendi.

Pasaportu çıkarıp , kadına uzattı.

Ve o sırada Marco , gelmişti yan resepsiyona Aslı , başını yana çevirdiğinde
İtalya heykeli ile karşılaştı . O uzun boyu nerdeyse 1.90 , gömleği delip geçecek olan kol kasları ve tabiki akıcı italyan aksanı ...

Adama hayranca bakıyordu . Marco telefonla konuşuyordu . Aslı , türk olmadığını bildiği için rahatça yanında konuşmuştu.

Adamı tekrar süzüp , " şu italyan erkekleri hep mi yakışıklı olur ya ! ." diye söylendi.
Marco , kaşlarını çatarak , kadına baktı.
O kızıl saçları , kadını baştan aşağı süzüp, telefon ile konuşmasına devam etti.

Marco , tekrar kızıl kadına baktı . Aslı bu sefer adama nazikçe gülümsedi . Adam sadece başı ile selam verdi.

Marco , telefon ile konuşuyordu . Aslı , hala çok rahat davranıyordu .
Adamı süzerek " ne bakıyorsun ? Hiçbir şey anlammıyorsun değil mi ? Çok yakışıklısın , analar neler doğuruyor be !
Sizin genlerin maşallahı var , çok göz alıcsın ! "

Adam , hala istifini bozmadan telefon ile konuşuyor arada kendisine bakan Aslı ' yı süzüyordu. Aslı , burnuna gelen koku ile başına yan tarafa çevirdi . Burnunu tutup " parfümü amma ağır ya , bayılacağım bu nasıl bir koku ıy ! "
Marco , omzunu ve ceketinin içini yavaşça kokladı .
Tekrar konuşmaya devam etti .

Aralarına giren resepsiyon hizmeti veren kadın oldu . " non hai prenotazione ( rezervasyonunuz yok! )
Aslı , saçlarını düzeltti . Sinirle kadına baktı. " İyi güzel konuşuyorsun da ben seni anlamıyorum güzelim , ingilizce konışsan ölür müsün ! "

Marco , yanında duran çaresiz kadına baktı . Ve o büyüleyici aksanı ile konuşmaya başladı. " Rezervasyonunuz yokmuş ! "
Aslı , olduğu yerde donakaldı . Gözleri büyüdü , başını utançla yere eğdi . Ne yani bu adam Türkçe biliyor muydu ?
O söylediği her türkçe kelimeyi duymuş muydu?

Kadın şaşkınca adama bakıyordu.
" Bir oda ayırttığınıza emin misiniz ? "
Kısık sesle " evet ! " dedi genç kadın.

Adam , resepsiyonundaki kadına İtalyanca bir şeyler söyledi ve kızıl kadına döndü. " Anahtarlar gelince odanıza çıkabilirsiniz diyor ! "
Genç kadın mahçup bir şekilde " ben teşekkür ederim ! "
Genç adam " Rica ederim hanfendi ! "
deyip , çıkışa doğru ilerleyici sırada
genç kadına döndü.
Kulağına eğilerek " parfüm hakkındaki düşünceni dikkate alacağım ! " dedi gülerek.
Aslı , utangaç bir gülümseme ile salına salına giden adama baktı .
" Aslı afferim kızım , yakışıklı adama rezil oldun " ,dedi.

Aslı , cinsel ilişki sırasında tatmin edilmek isteyen , dominant , tek taraflı zevk işini sevmeyen fantezilerden , oral sexten hoşlanan bir kadın . Ama Caner yani eski sevgilisi onu tatmin edemiyor , sadece sevişip kendi işini halledip uyuyan bir adam . Hal böyle olunca Aslı da konuşuyor ve terk ediyor. Lafını esirgemeyen bir kadın . Tatmin etmek ve tatmin edilmek isteyen bir kadın.Cinsel ilişki de tek taraflı zevk alma olayından nefret eden zevk almak ve zevk vermek isteyen bir kadın. Sevgilisi ise sadece kendi zevkini alıp dönüp arkasını uyuyan ve umursamayan bir adam .
Hal böyle olunca kadın terk ediyor. Ve onu tatmin edecek , fantezi yapacak kişiyi içten içe istiyor arıyor Tam da kendi göre bir adam çıkıyor karşısına.

AYNEN KNK İLİŞKİ DURUMU KARIŞIK.
SIKTI ARTIK YAZIP DURMAYIN . İLK BÖLÜM İLİŞKİ DURUMU KARIŞIK  SAHNESİ AMA İKİNCİ BÖLÜMDEN İTİBAREN FARKLI YETER YAZMA YAZMAA 😬😬😬

Beğendiniz mi hikayeyi ? Lütfen yorum atınız ❤️

İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) ItalianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin