33. Bölüm + 18

50.2K 524 74
                                    

Çok geçmeden kapı çaldı , koşarak kapıyı açtım . Karşımda ağlamaktan gözleri kızarmış , çaresizce bana bakan Nazlı ' yı gördü.

" Gel içeri hadi ! " Başını salladı sadece

Kanepeye oturduğunda yanına attı . Ve dizine yatması için işaret ettim.

" Anlatmak istersen bekleyeceğim ! "

" Senden gizleyecek değilim ! " dedi ve oturma pozisyonuna geçti gözlerimin içine bakarken benimde ağlayasım geliyordu.

Ardından hiçbir şeyden habersiz olan Marco belinde bir havlu ile ıslık çalarak salona geldi .

" Sevgilim dün gece ne harikaydı ? Ne yapıyorsun burada tek başına ! "
dedi gülerek .

Yanıma gelip dudağıma bir öpücük kondurdu. Ardından kucağımda yatan Nazlı ' yı görüp korktu . Ona sessiz olması için elimle işaret ettim.

" Nazlı ? Ne oldu ? " dedi Marco koltuğa oturdu.

" Senin arkadaşın ! Lütfen taraf tutmadan dinleyin ! "

" Sevgilim şuan havluyla oturuyorsun ?
Üstüne bir şey giy öyle gel bari ! " demememe rağmen o beni dinlemiyor merakla Nazlı ' ya bakıyordu.

" Başlıyorum ! Sizden gittikten sonra beni evine davet etti . Sarhoştum yani salak gibi kabul ettim . Biraz konuştuk , içtik , herşey güzel gidiyordu . Ardından bir kadın anahtarla eve girdi ve ben şoka uğradım . Resmen sevgilisi olduğu halde beni eve atmaya çalışmış . Eve zar zor gittim , geceyi bile zor ettim . Resmen ben az kalsın sevgilisi olan bir adamla yatacaktım. "

Marco olanları sinirle dinliyordu .

" Onu arayacağım. Ve onu bulup geberteceğim " dedi Marco.

" Gerek yok enişte ! Saçma sapan bir hayaldi benimki . Önemi yok , geçer gider zaten . Nasıl bu kadar salak olup onun evine gittim . "

"Yavrum suçlama kendini , sarhoştun sen
Ne yaptığını bilmiyordun ama o piç biliyordu eğer böyle bir şey varsa onu geberteceğim ... Pardon aşkım arkadaşına piç demem yanlış oldu . Piçin önde gideni , bayrak salllayanı , kitabını yazanı , onun ben ... Zaten senin geçmiş listen de kabarık , grup sexler falan "

Bunu söylerken midem bulanmıştı . Çünkü 4 aydır evli olduğum adamı başka kadınlarla düşündüm.

" Geçmiş tozdur üfle gitsin! Geçmiş geçmişte kalmıştır. Biz işimize bakalım " deyip göz kırptı.

Ona göz devirerek baktım . " Sus sus ! Şuan kendimi Google ' da atarlı sözler arayan , birazdan Facebook ta paylaşacak bir ergen gibi hissettim çok teşekkür ederim. " deyip koluna vurdum.

" Hey konu benim salaklığım . Lütfen konudan sapmayın ! Neyse boşverin Simone başlamadan bitti . Zaten ayrı dünyaların insanlarıydık . O İtalyan bir heykel ben ise Türkiye ' de kaldırımda biten bir ot .Ben gideyim , görüşürüz . Bu arada bu akşam Türkiye ' ye geri dönüyorum . Orada ingilizce kursu hakkı kazandım çekilişe katıldım da . Hah görsünler bakalım bende çatır çatır konuşacağım "

Ona sıkıca sarıldım , elini tutup öptüm.

" Üzme kendini ! Annenlere falan selam söyle ve tekrar gel olur mu ? "

" Parayı bulursam gelirim. Zaten buraya iş için gelmiştim yani şirket sağolsun."

***
Yatak odasını topluyordum . Tabi yine Marco bey ortalarda yoktu yine neler çeviriyor ? Banyo ' ya girdiğimde tatlı bir manzara ile karşılaştım . Marco , Lina ' yı kucağına almış beraber diş fırçalıyorlardı . Yanlarına gittim ikisine de birer öpücük kondurdum.

İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) ItalianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin