31 . Bölüm

21K 648 164
                                    

Aslı , aynanın karşısında durmuş , boynundaki morluğa bakıyordu . Yanında diş fırçalayan adama ölümcül bakışlar atarak .

" Şu halime bak , boynum mosmor ! Beğendin mi yaptığını ha , öküzün dibisin sen . " dedi bir yandan da fondöten ile kapatmaya çalışıyordu.

" Dün yaptığının karşılığı , cezan diyelim.
Her zamankinden biraz daha sert bir gecemiz olmuş olabilir özür dilerim . "

" Bikinilerimi makasla kesmen peki ! Ya gerçekten ne çeşit bir manyaksın ? Bugün bana bikini almaya gideceğiz .
Eğer gelmezsen kendim gider alır ve her yere bikini ile giderim hatta en en ateşli bikiniler ile giderim . Bunu yaparım bilirsin , şimdi çıkarsan duş alacağım." dedi adamı kapı dışarı ederek.

Marco tekrar kapıyı açıp , başını uzatarak : " Ben de gelebilir miyim ? Beraber banyo yapalım mı ? "

" Dışarı !! "

Marco ' yu itip , zarzor tekrardan bir kez daha kapı dışarı etti . Kapıyı kapattıktan sonra güldü sessizce . O bunu sonuna kadar hak etmişti onun en büyük cezası birkaç gün Aslı ' ya dokunamamak olacaktı haberi yoktu .

Bornozu ile odaya girdiği sırada tüm ciddiyeti ile koltuğa oturmuş kitap okuyan adamı gördü . Şuan kucağına oturmak ona sarılmak beraber kitap okumak istese de biraz dayanmalıydı.
Aslı havluyu bir çırpıda sıyırıp , kenara attı . Vücudu gözler önüne serilmişti.
Marco kadının vücudunu izliyordu ve dayanamayıp , arkasından sıkıca sarıldı ve boynundan öpeceği sırada kadın onun omzundan tutarak itti . Onu birkaç gün görmezden gelecekti .

Adama önünü dönerek  külodunu , sütyenini ve mini elbisesini adamın gözlerinin içine bakarak giydi . Marco yutkunarak izledi onu.

" Bana neden işkence ediyorsun ? "

" Ben aşağı iniyorum sende gelirsin . Veya gelmessin . "

***
Mağazaya gelmişti ikili . Bikini bölümünde biraz bakındıktan sonra
birkaç bikini beğenmişti Aslı .

" Bunları alacağım . "

" Denemeyecek misin ? "

Aslı omuz silkip , kasaya geçti . Kasadaki iki kızdan biri " efendim işlem biraz uzun sürecek sizi biraz bekletmek zorundayım lütfen oturun . "

Aslı kafa sallayıp , adamın yanına oturdu. Kızlardan biri sürekli Marco ' yu kesiyordu ve sessizce fısıldadı.

" Şuna bak tüm maaşınızLa bile şunları alamayız . Ne şanslı bir kadın . "

" Evet , "

" Bak şimdi izle ne yapacağım ? " dedi ve gömleğinin birkaç düğmesini açtı göğüs dekolteli bir gömlek ile onlara doğru ilerledi .

Adama doğru eğildi ve kalem ile kağıdı uzatarak konuştu . " Buyrun efendim imzanız gerekiyor teslim için . "

Aslı kadının niyetini anlamıştı ve öldürücü bakışlar atıyordu kadına .

" Bana kartvizitinizi verirseniz gelen yeni ürünlerden haberdar olmanıza yardımcı olurum . " dedi dekoltesini daha da açmaya çalışarak.

Aslı Marco ' nun önüne doğru eğildi , adamın görüş açısını engellemeye çalışıyordu tabi Marco çoktan yan tarafa dönmüş kadına bakmıyordu . Ve çaktırmadan sırıtıyordu .

Aslı bir anda ayağa kalktı ve kadını itti.

" Kim haber vermeni istedi ? Ne bu cesaret orospu seni varya ... Cesaretin varsa bir dene ha . Bu kalemi senin götüne sokarım , uzaklaş burdan . "

İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) ItalianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin