36 . Bölüm

18.2K 401 263
                                    

Bu bölümde Aslı anlatacak . Biliyorum aynı olay örgüsü sıkıldınız hadi bakalım farklı bir olay örgüsü başlıyor . Bölüm sınırı 300 oy 200 yorum . Yorumlar hiç yok ve oy da çok az lütfen keşfete düşmesi için önemli ve bir emeğin karşılığı ❤️ :)

Aslı ' dan anlatım.

Buraya taşınalı üç hafta olmuştu . Alışmaya başlamıştım , hiç tahmin edemeyeceğim bir şey oldu . Kocam ile aram bozuldu gibi ama şuan iyi . Evet , ben de şaşırdım buna . Sebebine gelirsek hemen anlatıyorum.

15 Kasım 2021

Sabah uyandım , Nazlı gelmişti .
balkona çktığımızda bahçesini temizleyen komşumuz ile karşılaştık . Kibarlık olsun diye " Günaydın ! " diye bağırdım

Adam , sesin geldiği yöne doğru baktı ve gülümsedi . Vay be ne güzel ev işi yapıyor ,  tabi  Marco ' da yapıyor da ufak çaplı , kocamın hakkını yemek istemem. Daha sonra mutfak balkonuna biri tıklattı .
" Günaydın size de ! " dedi el sallayarak.

" Günaydın size de ! " dedi el sallayarak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Tom Ellis hikayemize dahil oldu)

" Ow günaydın ! Size birkaç bir şey ikram etmek istiyorum . Kendi ellerim ile yaptım. Hoşgeldiniz ! Ben Tom !" dedi .

Ne güler yüzlü bir adam ya . Gerçekten neşe saçıyor , çekici , içten ... Öyle güzel ingiliz aksanı var ki büyülendik.

" Burada ne işiniz var ? " diye sordu Nazlı.

" Yani İtalya ' da ! " diye devam etti.

Biraz dik duruşun olsun jöle gibi adamsın. Her tarafın böööyle oynuyor

Güldü , elindeki keki bana uzattı.

" Lütfen oturun bizimle ! Ben çay koyayım ! " adam kibardı biraz bizde bir şeyler ikram edelim.

Adam bahçedeki masaya oturdu , bende çayları koyup gittim yanlarına . Çok konuşkan bir adamdı . Çok içten , büyülendik..
Sandalyeye oturdum , güler yüzle baktım
" Ben , ingilizce öğretmeniyim . Burada bazı okullarda ve özel olarak ingilizce öğretmenliği yapıyorum.  İtalya ' ya savurdu rüzgar ."

" Ahh ! Gerçekten mi ? Bu aksanınız boşa değilmiş demek nerede okudunuz ? "

" İngiltere ' de okudum pek iyi bir üniversite değildi bana göre , ben daha iyisini istiyordum ama oradan düzgünce sağ çıkmayı başardım . Pek parlak bir öğrenci değildim . "

" University College London ' da okudum. Ve aynı zamanda orada yüksek lisans yaptım. 2015 - 2019 yılları arasında ve şuan 35 yaşındayım ne zamanlardı!"

Çayımı püskürtmeme neden oldu. " Ne ! Gerçekten mi ? Dünya gerçekten küçük ! Ben de oraya Erasmus için gitmiştim. Ya çok güzel arkadaşlıklar edindim. 2017 senesinde gitmiştim . 22 yaşımda , ah biraz inek bir öğrenciydim . Erasmus için deli gibi uğraşmıştım . "

İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) ItalianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin