52. BÖLÜM ~ PAVYON✨

6.9K 182 11
                                    

Pavyon sahnesi aşağılarda👇👇go

Ani bir karar ile İstanbul ' a gidiyorduk . Canım kocam ve ani kararları . Annem sarma yapacağını söylediği gün yapma bekle falan deyip bilet alıp sarma yemeye giden kocaya ne denir bilmiyorum . Şuan uçakta yanımda sarma resimlerine bakıyor. Ona yapıuorum ama o bepenmiyor . Ona baktığımı gördü ve bana dönüp gülerek " Aslı bak lanana sarma var . Sarı sarma . Siyah sarma var ."

Bana şuan kendince lahana sarmasını anlatmaya çalışıyor . Ah kocaam iştahlı kocam . " Sen bunu sevmezsin . Ben bunu sevmiyorum. Iy . "

" Sarma işte bu. Sarma aynı değil ?? " Sorusu ile güldüm .

" Değil kocam değil . Hadi boşver bırak fotolara bakmayı gel yat uyu gece gece deli mi ne ? "

" Öp beni ."

Dudaklarına doğru yaklaşıp ufak bir öpücük kondurdum . Tatmin olmamış bir ifade ile burun kıvırdı ve söylenmeye başladı sanki duymuyorum ." Bu kadar mı ? " dedi .

" Ne olsun ? Burada sevişecek halimiz yok."

" Var . So vardı . Busienuss alsaydım vardı ."

" Aman iyi ki almamışsın . Sevişecek halim yok keyifsizim moralim sıfır . Son olaylardan sonra hiç mi üzülmedin ?"

" Ne olay? "

"Şaka mı yapıyorsun ? Baban gitti ."

" Hep gidiyor . Alışkınım . Yine gitti hepsi bu ."

" Senin aileni si... ."

" Sik. "

Ardından kulağıma eğilip konuştu . Sanki bizdenbaşka Türkçe bilen varda. " Aslı ben rüyamda hamileydim ." demesiyle içtiğim kahveyi püskürttüm .

" Ne kimden ? Simone mi ? "

" Ah fuck ! "

" Nasıl bildine ?"

" Tahmin etmek zor değil aşkım ."

" Ben gay mıyım?"

"Hah."

" O gerçek değil . "

" Kız mı erkek mi ? "

" Kim ?"

" Çocuğınuz ?"

Sinirle önüne döndü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sinirle önüne döndü . Ah benim karabiberim ah benim esmerim . Nasıl da haşin .Onun sinirli bakışları ve benim şirinlik yapma çabalarım . " Özür dilerim ama komikti . Sen ve Simone ."

" Sus kız ." Bana böyle bağırdı . Sinirlendiğinde Türkçe kayıyor birazdan İtalyancaya geçeriz . Hayret Türkçe çabalıyor . " Sen . Sen . Ah fuck . " deyip önüne döndü ve dizlerini sallıyordu . Dudak içini ısırmaya başladı . Onu kendi haline bırakıp inişi bekledim.

İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) ItalianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin