Marco , Aslı ' dan daha önce uyanmıştı.
Genç kadına kaydı bakışları , uyurken ne kadar da masumdu ? Uyanıkken bir o kadar cadı ve huysuz ...
Kızıl perinin saçları yüzüne dağılmıştı.
Yüzü vuran güneş ile daha da güzel gözüküyordu. Marco , kadının saçlarını eliyle itti .
" sei così bella, ma un giorno andrai ! ") dedi derin bir çekerek Marco.(çok güzelsin ama bir gün gideceksin)Kadın bu sırada kıpırdandı , ve başını adamın çıplak göğsüne dayadı , ayakları ile adamı sardı. Marco , uyurken deli gibi yatan ve onu saran periye baktı.
Kadın çok geçmeden gözlerini yavaşça araladı . Önce etrafına bakınıp , daha sonra tarafından gelen erkeksi kokuya baktı. " Ah doğruya aynı yatakta uyumuştuk italyan heykelle dedi " .Gözünü açtığı sırada , adama ahtapot gibi uyurken yapıştığını gördü. Yüzü kızarmıştı hemen yüzünü kaldırıp , baktı.
" buongiorno polpo ! " ( Günaydın ahtapot! ) dedi adam keyifle sırıtarak.
Aslı sadece günaydın dediğini anlamıştı.
" Ne diyorsun be sen ! Ya ingilizce konuş yada Türkçe , anlamıyorum seni polpo ne ?" dedi kızgın bir surat ile.Adamın kahkası odayı doldurdu. " Şu asi tavrın beni çok tahrik ediyor biliyor musun? Ahtapot gibi uyurken bana yapışan sensin , sana günaydın ahtapot dedim , ayrıca uyurken ayrı güzelsin donna calda " dedi adam göz kırparak.
( Ateşli kadın )Aslı , hemen banyoya gitti . Kapının arkasında durup , kıkırdadı . Bella 'nın kıyafetlerinden giymek hoşuna gitmiyordu. Çünkü haddinden fazla kısaydı , bu da Marco ' yu azdırıyordu resmen. Kırmızı bir elbise ile çıktı banyodan hafif bir makyaj yapmıştı.
Adam , baştan aşağı süzüp , yukundu.
"donna calda ! " ( Ateşli kadın ! ) Diye fısıldadı sessizce....
İkili bir alışveriş dükkanlarının daha doğrusu dünyaca ünlü alışveriş markalarının olduğu sokağa doğru ilerledi. Kadın ' un ağzı açık kalmıştı, kafasını yukarı kaldırdı ve etrafı inceliyordu. " Banyoda da ağzın böyle açık kalmıştı rosso ! " dedi adam göz kırparak.
Kadın onun dediklerini duymuyor , adeta büyülenmiş gibi bakıyordu , dayanamayıp bir dükkana girdi . Ayakkabılar , çantalar , elbiseler ... Ve dünyaca ünlü markaların.
Elbise denemek için kabine girdi. Çıktığı sırada , Marco ile bir kadın konuşuyordu.
Kadın elini Marco' nun omzuna koymuş, ve kıkırdıyordu .Aslı , öksürdü sanki onları uyarır gibiydi. " i will take this! " ( Bunu alacağım ! ) sesi oldukça alaylıydı.
Marco , kadını baştan aşağı süzüp derince yutkundu. " It is beautiful, but my choices are more beautiful ! "
( Güzel ama benim seçtiklerim daha güzel ! ) dedi gülerek.Aslı , Marco ' nun seçtiklerini deniyor. Ve Marco ' da oturduğu yerden kahvesini içip , onay veriyordu bazen de olmamış
diyordu.Marco , saçlarını düzeltip , giydiği elbisenin içinde peri gibi duran kadına baktı.
" Yeter bu kadar Marco , gidelim kıyafet denemekten bıktım ! " dedi kadın bıkkınlık içinde.Adam , kadın ödeme için kredi kartını uzattığında , sesini çıkarmadı ne de olsa
hepsini ödeyemeyecekti . Ve dediği gibide oldu Ödemeyi ortaklaşa yapmışlardı.Adam çıkışa doğru ilerlerken kadının belini tutup kulağına fısıldadı " işte şimdi en sevdiğim aşamaya geçiyoruz , iç çamaşırı seçimi ! " dedi adam dudaklarını yalayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) Italian
Chick-Lit[ ❗Fazlasıyla Yetişkin içeriklidir . Erotik kitap] " Ben hassas değilim, sen benim hassas noktamsın." " Fantezilerden hoşlanan ve libidosu yüksek bir kadın ve bir adam İtalya seyahatinde denk gelirse ne olur ? Sevişmek, onlar için bir tutkudan da...