Umarım herşey düzelir . Bu zor günler biter ✋ufak da olsa bölüm atmak istedim.
marcobruno_ thanks mio moglie❣️ @Aslıbrunomy
Aslıbrunomy: Kızlar bu eve ekmek getirmez.( Çünkü evde ekmeği kendi yapar.)💗
Marcobruno_ bu doğru.
Nazlıert çakma turist Ömer .
Simonesusianna 🔥😘
Gamzelişen yani Allah bunun karısına sabır versin. Çok zor bu kadar yakışıklı adamı zapdetmek .
Yarenönke aldatan olay boy *mcı tipi var .
Aslıbrunomy az daha havlayın kızlar duyamıyorum 😘😏
HalilGök of ben bile bitiyorum bu adama. Erkek olmama rağmen ayrı bir havası var . Esmer.
Kimgör kim bu s*k ??
Marcobruno_ @kimgör beni takip eden sensin bunu benim sormam gerek .
Halo_ sütyenimin rengini merak eden yok mu ?
Yahoamk sakin olun bizim torun değil 😪
Popy_ zaten bizim ülkede bundan yok.
Aslıbrunomy yaz gel artık ☀️markamızın yeni ürünleri sizlerle 🔥💗
Marcobruno_ peki senin reklam yüzü olman aşkım 🔥 çok sexy ayyy kız çok güzel sen. Ti amo🔥🔥🔥
Nazlıert çakma Offf be .
Simonesusianna ☀️ my baby🎈
Gamzelişen yani Allah bunun karısına sabır versin. Çok zor bu kadar yakışıklı adamı zapdetmek demiştim sözümü geri alıyorum kız ateş ediyor . Of anammm
Halo_ sen nesin 🔥
Marcobruno_ o benim karım ? Ok but sen nesin ? İnsan or hayvan ?
Huyyywq _ şop güzelliiiii
Nazlıert knk o shop değil miydi ?
Yarrraa Marco adamsın
Mesaj
1 mesaj Marco💗
Karıcım yukarı gelir misin indirmem gereken şeyler var .Telefonu kenara koyup yukarı çıktım . Mesajını fesat bir anlamda okumuştum . Ona tip tip bakarken dolabın üstünden topu almaya çalışıyordu . Giyinme odasının dolaplarını büyük ve geniş yaptırdığımız için alması bazen zor oluyordu . Ona kenarda duran vilada sopasını uzattım . " Grazie aşkım . "
Lina yanıma gelip karnımı öptü . " Bebek nasılskn ? Marco ve ben top oynuyo . Sen napıuorsun ? "
Saçlarını okşayıp öptüm . Tam onu kucağıma alacaktım ki Marco benden hızlı davranıp onu kucağına aldı ve bana doğru yanaştırdı ikimze birden sarılmıştı. " Marco abartmıyor musun ? "
" Bu dediğinin anlamı ne bilmiyorum . "
" İşine gelince benden daha türksün ama . "
" Bugun Alberto gelecek heyecan var mı Linoş ?"
" Boyama yaptım. Ona hediye vericem. "
Kapı çaldığı an aşağı koşmaya başladı . Peşinden bağırdım . " Yavaş ol lütfen Lina . "
Marco kaşlarını çatmış bakıyordu . " Şşş kıskanma . " Ona sıkıca sarıldım . Elini tutup aşağı indik . Bize yardımcı olan abla onları salona oturtmuş ve boyama kitapları kalemleri vermişti. Lina ve Alberto gülüşüyordu . Marco ortalarına girip oturdu . " Boyama yapalım . Sen şu tarafa git Alberto . "
" Aşkım istersen çocuk bahçede yapsın boyamasını . " Dedim alayla . Alberto' nun yanına gidip Lina ' nun diğer tarafına geçmesi için işaret edip başını okşadım.
" Lina bana pembe kalemi verir misin ? " diyen Alberto' ya hayranlıkla baktım. Babasının aksine oldukça kibar ve tatlı bir çocuktu . Marco ondan önce davranıp pembe kalemi vwrdi .
" Bak aşkım çok kibar bir damadımız var . " dedim fısıldayarak .
Kıskanç bakışlar ile izliyordu ikisini . Sürekli temaslarını fln engellemeye çalışıyordu . " Alberto ne zaman gideceksin ? " diye sordu kocam.
Onun yerine ben utandım. " Aşkım sus ya . " diyip araya girdim . Alberto gidip marco ' nun yanağından öptü ve gülerek " Babam amcanlarda istediğin kadar durabilirsin dedi . Marco amca yeşil kalemi verir misin ? "
Marco aniden gelen öpücükle afallamış , amca demesine şaşırmıştı çünkü ona ilk defa amca demişti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) Italian
ChickLit[ ❗Fazlasıyla Yetişkin içeriklidir . Erotik kitap] " Ben hassas değilim, sen benim hassas noktamsın." " Fantezilerden hoşlanan ve libidosu yüksek bir kadın ve bir adam İtalya seyahatinde denk gelirse ne olur ? Sevişmek, onlar için bir tutkudan da...