İkiside , bornozu ile duruyordu . Kadın duşta olanlar aklına gelince sertçe yutkundu ." Piç ! " dedi Aslı içinden.
" Bornoz ile mi duracağız , giyinsek ya ?
Aklını başından aldım galiba , seni altıma
alsam günlerce etkisinde kalacaksın demek ki ! " dedi Marco kızıl kadına seksi bakışlar atıyordu." İğrençsin , siktir git bana dokunmaya hakkın yok ! Bu bir anlaşmalı evlilik, anlaşmalı sevişme değil ! " Kadın , bunları söylerken çok sinirliydi.
" Ben üstümü banyoda giyeceğim ! Sen de ne bok yersen ye Marco ! ".
Kadın , giyinmişti , etraf yasemin kokuyordu . Banyo kapısını sertçe çarparak kapatıp , ıslak saçlarını havlu ile kurulamaya başladı ...
Adam hiç terddüt etmeden arsızca bornozu sıyırıp , attı . Kadın yutkunarak " ne yapıyorsun sen ? " dedi sesi boğuk çıkmıştı. Adam kadına aldırış etmedi yanına ilerledi.Kadın sütyen giymemişti çünkü Marco , onu apartopar kucağına alıp , bu lanet eve yıkmıştı . Yarın alışveriş yapacaklarını söylemişti ...
Marco , kadının sütyen giymediğini biliyordu ve eli kadının tişörtünün üstünden göğsünün üstüne daireler çiziyordu. Bu hareketleri ile göğüs ucu belirdi kadının tişört ucundan .
Marco elleriyle sıktı göğsünü , ucunu son olarak çekti. Kadın ağzından büyük bir imleme koptu .
" Marco , siktir git ! Dokunma bana" dedi kadın ama adamın bu yaptığını ona zevk vermişti...
Marco , ellerini kadının iki göğsüne de koydu onları sıktı ... " Hadi ama Aslı , vücudun içinde olmam için yalvarıyor görmüyor musun ? " dedi adam alaylı ve seksi bir fısıltı ile." Ben senin cinsel ilişki partnerin değilim , bana dokunamasssın ! " dedi Aslı adamın göğsüne eliyle yumruk darbeleri atıyordu.
Adam sadece kadınnın bu yaptığına gülmek ile yetindi . Ve baksırını kadının gözü önünde giydi , dolaba ilerleyip beyaz bir gömlek aldı .
Aslı , gözlerini adamın vucudundan alamıyordu . Bir gram yağ yoktu adamın vucudunda , yutkundu ve kafasını yana çevirdi ona bakmamak için ...." Hadi ama utanma bakabilirsin , ben senin gibi değilim pozza rossa !" ( kızıl afet !) dedi adam arsızca kadını baştan aşağı süzüp.
" Ben aşağı iniyorum , senin bu sapıkça laflarını daha fazla duymak istemiyorum Marco ! " dedi Kızıl saçlı peri .
Adam kadının arkasından kahkaha atarak geldi . " Sevgilini beklemeyecek misin ?
Siz nasıl diyorsunuz heh kayınvalidenin yanına ..." dedi adam keyifle.****
Akşam yemeğinde herkes oldukça sakindi , kimseden ses çıkmamıştı. Sessizliği bozan
Aslı oldu mutlu bir ses ile " I thank you all, you are all very sweet people ( Hepinize teşekkür ederim , hepiniz çok tatlı insanlarsınız ..) .Marco , kadına dudak içini ısırıp , göz kırptı ...
Marco ' nun kız kardeşi Aslı ' nın saçlarına hayranca bakıyordu. "Is it reallly colour ? it is amazing ! " ( Bu gerçek renk mi , çok şaşırtıcı ! ) dedi Bella kadının saçlarına dokunarak .
" Yes , Yes my natural color, but yours are prettier ! " (Evet benim doğal rengim ama seninki daha güzel ) dedi kızıl peri.
İki genç kadın da kıkırdadı...Bu halleri Marco ' nun hoşuna gitmiş olacak ki , " La mia vista è bellissima, mia donna allegra e mia sorella ! " ( Manzaram çok güzel , neşeli kadınım ve kız kardeşim ! ") dedi adam iç çekerek.
" are do you swearing? ( Küfür mü ediyorsun ? )
Aslı , dediklerinden hiç bir şey anlamamıştı. Masadaki herkes kahkaha attı.Bella , kadının kulağına eğilerek " I have a beautiful view, my woman and my sister said" (Güzel bir manzaram var kadınım ve kız kardeşim dedi )
Genç kadın , adamın bu söyledikleri karşısında utanmıştı , yanakları kıpkırmızı olmuştu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) Italian
ChickLit[ ❗Fazlasıyla Yetişkin içeriklidir . Erotik kitap] " Ben hassas değilim, sen benim hassas noktamsın." " Fantezilerden hoşlanan ve libidosu yüksek bir kadın ve bir adam İtalya seyahatinde denk gelirse ne olur ? Sevişmek, onlar için bir tutkudan da...