Bölüm 2

102K 1.7K 200
                                    

Aslı , anahtarı veren görevliye teşekkür etti ve asonsöre doğru ilerledi. Biraz önce olan olay gözünün önüne gelince kıkırdadı . Esmer teni , dolgun dudakları, boyu posu ...
Aslı , kendi kendine konuşmaya başladı.
" Ah , kendine gel aslı , yedin gözlerin ile adamı evet italyan heykeli , hatta bir şaheser olabilirdi ama ..."

Etrafındaki insanlar anlamayan gözler ile Aslıya baktı . Aslı , nazikçe gülümseyerek önüne döndü...

Oda kartını okutttu . Odaya girince derin bir nefes alıp , kapıyı kapattı .
Saray gibiydi burası ... Cama doğru ilerledi. Roma ayaklarının altındaydı.
Hala bu yaşadıklarına inanamıyordu.
Hayali gerçek olmuştu , daha ne isteyebilirdi. Kendini yatağa attı

****

Marco , arabaya binerken aklına o kızıl saçları olan kadının söyledikleri geldi aklına. Sahi neler demişti o kadın öyle ...
Alışkın olduğu bir şeydi kadınlardan iltifat duyması ama o kadın bunları Türkçe söylemişti . Üstelik , onun Türkçe bildiğini düşünmeden ...

Genç adam , kadının mahçup oluşunu hatırlayınca gülümsedi ama bu ciddiyeti fazla uzun sürmedi ne yazık ki ! Marco , oranın tanınan ve ünlü bir iş adamıydı .
Bunun yanında gece hayatı ve cinselliğe düşkün oluşu ile de ünlüydü.Magazinin ve kadınların dilinden düşmüyordu adı . Bu ilgi onu bazen bunaltıyordu . Sırf dış görüşüne bakarak , onunla eğleniyorları kimse gerçek Marco ' ya ulaşamamıştı . Aslı da cinselliği seven bir kadındı . Sevdiği bir adamı her yönüyle cinsellik dahil tanımayı savunan bir kadındı. Marco ve Aslı . Cinselliği seven iki beden...

Telefonu çaldı .
" Si , mamma ! "
" ..."
" Sto arrivando, sto arrivando " ( geliyorum , geliyorum ! )
" ..."
"Per l'amor di Dio, qual è il punto importante che dici?" ( Tanrı , aşkına söyleceğin önemli şey ne ! )
" ..."
" Va bene mamma ! " ( Tamam , anne ! )

Marco , merak içinde eve geldi. Hızlıca annesinin oturduğu koltuğa oturdu .
" Marco ! "
" Si mamma ! " ( Evet anne ! )
" Se non ti sposi, non trarrai beneficio dalla mia eredità e ricchezza.
abbastanza playboy." ( Evlenmezsen benim mirasımdan ve servetimden yararlanamazsın. playboy ! )

Marco , otuduğu yerden fırladı . Tanrı aşkına bu kadın ne ediyordu böyle.
Ne evlenmesi ! Bu düşüneceği en son şeydi .
" ti sposerai! " ( Evleneceksin ! )
" no ,dimenticatene! " ( Hayır , unut gitsin )
" Non essere sciocco Marco ! " ( Aptal olma Marco ! )

Marco , sinirle yerinden kalkarak çıktı.
Kapıyı sertçe çarparak , sinirini kapıdan çıkarmıştı resmen . "Pazza donna ! ( Çılgın , kadın ! )

Saçlarını ovuşturarak arabasına bindi .
Bara gidip , kafasını dağıtmak istiyordu.
Belki bir kadını baştan çıkarırım düşüncesi ile yola devam etti.

Hava kararmıştı , genç adam sinirli olduğu an arabasına atlar gezerdi.
Bu onun için bir terapi gibiydi.

Otelin önüne geldiğinde valeye anahtarı verip , otele girdi. Üstünğ düzeltti . Sabah ki kızıl kadın parfümüne ağır demişti. Başka bir parfüm sıkmıştı.
Gülümsedi , asansöre bindi.

***
Asansöre bindiği sırada kızıl kadını fark etmedi çok dalgındı ikiside . Marco ' nun önünde duran kadın, kendini Marco ' ya sürterek kulağına fısıldadı . " accidenti, sei così attraente ! " ( Kahretsin, çok çekicisin !)

" I know ! "( Biliyorum)
Marco , kadından uzaklaşmaya çalışıyordu ama bu sıkışık ortamda o biraz zordu.

İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) ItalianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin