Fazla ayrıntılı + 18 aşağı kısımlarda düz git görecen.
Marco ile mahkeme salonunda buluşacaktık . Beyfendi assolist gibi sonradan gelecek .Mahkeme salonunda oturmuş bekliyorduk. Allah'ım nolur sonuç Marco ' nun lehine olsun . Orospu karı şuan karşımda duruyordu . Pis pis gülüyordu . Saat 3 PM. mahkeme salonunda gergin bekleyiş...
Nazlı sinirle konuştu . " Şu orospuya bak nasıl sırıtıyor ? "
Kolunu tutup sakinleştirmeye çalıştım.
Bıraksam kadını paramparça edecekti.
Bella yoktu o gelmemişti . Marco ' nun babasını çok merak ediyorum . Ondan hiç bahsetmiyor . Konuyu açınca hemen değiştirme çabası içinde ... Yaşıyor mu ölü mü ? Öyle bir konuşuyor ki babası hakkında bir gün ölü bir gün var gibi.Kafamı sola çevirdiğimde nefes alamadım. Çünkü şuan bize doğru bir meteor geliyordu . Marco ... Kocam ...
Mankenlik ajansından fırlamış gibi duruyordu . Siyah takım elbisesi ve yapılı saçları ... Nefes kesici...Başımı iki yana salladım kendime gelmeye çalıştım . Kasıklarımdan bir sızı belirmişti . İnsan mısın be şerefsizin oğlu ? Bu ne ? Bu ne ?
Ağzım açık kalmış fark etmemiştim . Nazlı koluma vurdu ve çenemi kapattı.
" Kapat annem kapat ! " ( Noluyo ya izleyenler bilir :) )" Kocana gidip sarılsana yabani gibi durma! Görende boşandınız sanar . Şu karizmaya bak ! " deyip güldü.
" Kaynana gibi başımın dibinde bir sus bee aaa ! " dedim sitemle .
" Merhaba kızlar ! "
Belimden tutup kendine çekti ve dudaklarımdan öptü. Koluna vuracağım sırada elimi sıkıca tutup gülümsedi.
" Şşş vahşi kedi ! Seni bir evcilleştiremedim gitti . O bakıyor , hani nerde mutlu aile tablomuz ! "dedi fısıldayarak." Göstereceğim sana vahşi kediyi ! Fırsatçı seni ! " dedim kulağına fısıldadıktan sonra öptüm.
***
Duruşma salonuna gelmiştik arkada merakla oturıyorduk . Savunma sırası kocama gelmişti . Kendimi tutamadım ve içimden söyleceğim şeyi dışımdan söyledim birazcık yüksek sesle olmuş olabilir herkes bana bakıyor çünkü şuan."Hay maşallah kocama be ! " hemen ağzımı kapattım , " mi dispiace giudice
"pardon hakim bey ! " diye konuştum mahçupça evet ne dediğimi anlamadılar iki kişi dışında ama olsun konuştum sonuçta . Marco arkasını dönüp güldü.Hay yani bazen içimden söylemem gereken şeyleri dışımdan nasıl söylemeyi başarıyorsam. Ama napayım şu karizmaya bakın . Ben en son kırgındım ama şimdi şu sinirli , haşin , tuttuğunu koparan tavrı öyle seksi geldi ki gözüme.
Sikeyim kırgınlığımı ! Mahkeme salonunda kırgınlık yok , hayran hayran seyrediyorum. Bak bak şu ağza bak ! Sinirden kasılan yüz hatları ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) Italian
ChickLit[ ❗Fazlasıyla Yetişkin içeriklidir . Erotik kitap] " Ben hassas değilim, sen benim hassas noktamsın." " Fantezilerden hoşlanan ve libidosu yüksek bir kadın ve bir adam İtalya seyahatinde denk gelirse ne olur ? Sevişmek, onlar için bir tutkudan da...