Biraz arabayla dolaştıktan sonra nihayet eve gelebilmiştim. Ayakkabıyı hemen kenara atıp, ayaklarımı ovuşturdum. Odaya çıkıp tek istediğim uyumaktı . Odanın kapısına yaklaştığında kadın inleme sesleri geliyordu . Marco, Marco !!! . Sinirle kapıyı açtım ve küfürler ediyordum ki bir de ne göreyim .
"P*rno mu izliyorsun ? Ne ? "dedim şaşkındım çünkü bunu ezikçe bulan kocam . Şuan onu izliyordu.
" E eeee ne ! Hayır ."
" Bensiz mi izliyorsun ? "sorumun ardından dudaklarını yana kıvırarak sırıttı .
" Hayır sadece hamilelikte önerilen pozisyonlara bakıyordum . Biliyorsun , her pozisyonu yapamıyoruz. Hem zsvkli hem de sana ve bebeğe zarar vermeyen bir şeyler araştırıyordum . İlginç bir pozisyon gördüm ve nasıl olduğu izliyordum. Kendimi seninle tatmin etmek istiyordum. "
" Aşkım evet izliyordum demen yeterliydi. Ne caz yaptın ya ! " dedim gülerek .
" Bak Aslı bu tarz videoları izlemek ezikçe . Gerçeğini yapmak varken, izleyerek tatmin olmak hadi amaa !! Bunu yapmam."
" Bir tarafların her boka kalkıyor ama! Geçen gün toplantı da kalkmıştı. Kim için oldu ? "
" Ah ama hamilelik , hormonlar... Sevgilim kontrol edemediğim bir organım için benden hesap soramazsın. Bilmiyorum çok aptalca anlar çok aptalca bir şey için bile kalkıyor bazen . Ama gün sen odaya girdiğinde hormonlar yüzünden daha fazla irileşmiş olan kalçaların gözüme çarptı ve bir an da uyarıldım.Ve sanırım şuan da..." dedi çaresizce eliyle alt tarafını işaret edeek.
" Gri olan boxerından belli oluyordu kalktığı inanamıyorum . Beni bu kadar arzuluyor musun ? "
"E karımsın."
Dudaklarını yavaşça öpmeye başladım. Elim yavaşça penisinin üzerine gitti ve yavasca okşuyordum . Beni temkinlice kucağına oturttu. Elleri kalçamda geziniyordu. Elbisem uzun bir elbiseydi kalçama ulaşamayınca mırıldanarak
" Bu neden bu kadae uzun ? "" Çünkü rahat bir elbise bu dönemler için."
Elbisemi bir anda yırttı bunu yapacağını anlayıp engel olmaya çalışsam da nafile.
" Böyle daha rahat . " dedi
Bir eliyle boğazımı tutuyordu nazikçe. Bir yandan da boynumu öpüyordu . Onu gerçekten çok özlemiştim. Çekmecede ki prezervatifi alıp gözlerimin önünde dikleşmiş olan penisine taktı.
" Ahhhh ! Seni istiyorum hemen şimdi . " deyişimle sırıttı .
Eliyle saçlarımı okşadı ve beni kucağına oturttu. Bir elimle yatağın başlığını diğer elimle de omzunu tutup hafifçe içime yerleştirdim. Bu anı özlemiştim. Yavaş hareket ediyordum. O bir eliyle karnımı tutuyordu.
...
" Aşkım sence çocuk yapmak için acele mi ettik ?""NOOO karıcım 4 yıl... çok acele etmişiz . Biraz bekleseydik sana nonna derdi. Bana da dedo."
" Eski farklı fantelerimiz ah...."
"Beni siktiğin günü hatırlıyorum karıcım. Bak aklıma geldi o ama unutma lazım ya . Hatırla istemiyoum."
" Akıllarda yer ederim ben . Sen bugünden beri kimle mesajlaşıyorsun? " dedim tripli bir tavırla kollarımı birbirine bağlamış ona bakarken.
" Bizim sevgimiz pazara no mezara kadar. Sevince tam severiz kızım." dedi sert bir tonda.
Şaşırmış bir halde onu izliyordum. Bu türk olmaya iyice kaptırmıştı kendimi . Adam özünü unutacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) Italian
ChickLit[ ❗Fazlasıyla Yetişkin içeriklidir . Erotik kitap] " Ben hassas değilim, sen benim hassas noktamsın." " Fantezilerden hoşlanan ve libidosu yüksek bir kadın ve bir adam İtalya seyahatinde denk gelirse ne olur ? Sevişmek, onlar için bir tutkudan da...