Medyada Aslı var . Afet Aslı😂🔥
Aslıyı resmen arabanın ön koltuğuna fırlatmıştı . Aslı , acı ile inledi , " hayvan herif ! dışardan görsen centilmen duruyor , nasıl da göz kamaştırıyor şerefsiz herif...
Arabanın ön tarafından dolanırken , Marco tüm ihtişamı ile yürüdü.
Sürücü koltuğuna yerleşti , kemerini bağladı . Kafasını yan koltukta duran sinirli kızıla çevirdi .
" Seni tam şuracıktı becermek vardı ama işte rızan olmadan sana dokunmak istemiyorum sen diğer kadınlardan farklısın , kendi rızan ile benim olacaksın kızıl afet !" diye geçirdi içinden Marco.
O kadar güzel bir kadın ki , büyülüyordu insanları ..." Avrupalı erkekler kibardır, kadına değer verirler derler , Aslı alayla gülümsedi.Ve sözlerine devam etti. " Mesela İTALYAN erkekleri " Bu kısmı üstüne bastırarak söylemişti.
" Sana , o gün yardım etmesem ortada öylece kalacaktın disastro rosso ! ( Kızıl afet ! )
Aslı sinirle yan tarafında gülen adama baktı. " Küfür mü ediyorsun sen bana? , son kelimelerinden hiç bir sik anlamadım Marco ! "
Adamın kahkahaları daha da arttı .
" şşşş ! Küfür yok lütfen ama senin gibi bir Disney prensesine hatta perisine yakışıyor mu ?"
Kolumdaki perili bilekliğe baktım , okşadım. Benim için çok değerliydi babam bana peri kızı derdi . Onları çok özlemiştim , gözlerim dolmuştu.
" Hey kızıl peri , neden ağlıyorsun sen ? , Yanlış bir şey mi dedim ? *Kızıl kadın , ağlamaklı haliyle güldü.
Ağlayınca hemen yüzü kızarıyordu. Marco ' nun italyan aksanı ile Türkçe konuşması çok komikti bazı kelimeleri yanlış teleffuz ediyordu , bu genç kadına komik gelmişti.
Adam kaşlarını çatarak , dudaklarını büzdü . " Disastro rossa ! Konuşma tarzıma mı gülüyorsun sen "
" Yoo , aklıma gelen komik şeye güldüm " dedi kıkırdayarak kadın .Aklına ailesini , atamadığı onlara haber vermediği gelmişti sadece 1 haftalığına çıktığı evden 6 ay sonra mı girecekti.
Gelen telefon sesi ile irkildi kadın.
Alo ! Efendim Taner Bey !
"..."
Ama Taner bey , orada o kadar emeğim var beni nasıl kovarsınız !
" ..."
Allah , topunuzun belasını ...dedi Kadın artık bir işi yoktu , kovulmuştu . Sırf patronun karısı ile tartıştı diye konulmuştu. Stajer kıza kötü davrandığnı görünce daha fazla dayanamayıp , kadına bağırmıştı ... Sonucunun bu olacağını nereden bilecekti. Tek çaresi bu adamın anlaşmalı evliliğini kabul etmek olacaktı.Derin bir nefes verdi , ağlıyordu.
" Sakin ol , siz nasıl diyorsunuz ? Dünyanın sonu değil ! , İyi tarafından bakalım , benim şartımı kabu edeceksin 6 ay sonrada ne kadar para istiyorsan vereceğim ve gideceksin ! Teklifimi kabul et işte çalışıp kazandığının daha fazlası senin olur." dedi Marco içten içe seviniyordu .
" Hayır senin teklifini kabul etmeyeceğim.
Gidip tuvalet temizleyip para kazanırım daha iyi veya garsonluk . Ailem işten kovulduğumu öğrenip üzülsün istemiyorum. Babamın kalp rahatsızlığı var ."" Seni çalıştığın her mekandan atmaları için elimden geleni yaparım. Bunu unutma . İtalya ' da herkes beni tanır. Tüm işletmeler... Üzülmeni istemem. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) Italian
Chick-Lit[ ❗Fazlasıyla Yetişkin içeriklidir . Erotik kitap] " Ben hassas değilim, sen benim hassas noktamsın." " Fantezilerden hoşlanan ve libidosu yüksek bir kadın ve bir adam İtalya seyahatinde denk gelirse ne olur ? Sevişmek, onlar için bir tutkudan da...