12. Bölüm +18

144K 1.1K 81
                                    

Aslı , iğrenerek baktı adama . Oysaki onu otel resepsiyonunda gördüğünde ne kadar kibar , centilmendi ...
" Marco , terbiyesiz herif ! Lütfen yanımda böyle iğrenç şeyler söyleme , alışmışsın tabi böyle hayata , bu tarz sözlere bayılıp, altına giren kadınlara ama ben onlardan değilim " dedi kadın işaret parmağını yukarı kaldırdı ve tehditkar bir şekilde bağırdı.

Adam , karşısında duran kadına alayla güldü ve tehditkar şekilde kalkkan parmaklara bir öpücük kondurdu.
Aslı , arkasını döndü ve yürümeye devam ederken çaktırmadan güldü. Bu serseri , çapkın , terbiyesiz , sapık herife göz ucuyla baktı.

***
Marco , edepizce Aslı ' ya iç çamaşırları gösterip , göz kırpıyor, Aslı ona göz devirerek bakıyordu.
Aslı , deneme kabinine girdi ve askıda olan çamaşırları sırayla deniyordu.
Kırmızı dantelli bir iç çamaşır modeli giymişti , beyaz tenine kızıl saçlarına, mavi gözlerine ne çok yakışmıştı...

Bir anda deneme kabinin perdesi açıldı.
Marco , kadını baştan aşağı süzüp , beyaz tenine delici bakışlar atıyordu. Derince yutkundu ve Aslı ' ya yaklaştı.

" Marco , siktir git ! Çık şu kabinden sapık herif , ! " dedi adamı ittirmeye çalıştı.
O kaslı gövdesi milim oynamıyordu.

" Bunları ben seçtim , nasıl olduğunu görmeye hakkım var ! " dedi dudaklarını yalayarak, kadına yaklaştı .Elleri kadının beline dolandı , saçlarını öpüp , parmaklarını teninde gezdirdi . Kadına kendini daha fazla bastırdı. İkisi de boğuk bir sesle inledi.

Kadının karnına değen sertlik , kadını korkutmuştu. Her dokunuşunda kadın kendinden geçiyordu. " Marco kes şunu , çık şuradan sen benim kocam mısın yoksa sevgilim mi ? Sadece bir yalanda ortağımsın " dedi Aslı sinirli bir şekilde.

Marco , kadını duvara itti . Kendini daha fazla bastırdı , ince parmaklarını kadının bacaklarında ve göğsünde narince gezdirdi.

Kadının vajinasına külotunun üstünden dokundu , nazikçe okşuyordu ve bir anda elini kadının külodundan içeri daldırdı .

Tepeciğine parmakları ile baskı yapıyor , vajinasının iki dudak kısmını sağa sola itiyordu. boğuk bir inilti çıktı ikisinin de ağzından "istesem tam seni şurda becerirdim , beni daha fazla kışkırtma ! "
dedi Marco.
" AH MARCO DUR , PİÇ HERİF!" dedi Aslı nefes nefese.
Kadının boğazını tutup , sinirli bir şekilde kadına baktı , burnundan soluyordu.

Kadının boğazını tutup , sinirli bir şekilde kadına baktı  , burnundan soluyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kadın , adama umursamaz gözler ile bakarak " siktir git Marco ! " dedi.
" Dışarda bekleyeceğim , madem burada durma diyorsun , bende seni dışarda bekliyorum , iç çamaşırlarını teker teker giy ve gel seçeceğim ! " diye fırladı kadına.

" Hayvan herif , 6 ay sonra siktir olup gideceğim buradan ! " dedi sinirle kabinde diğer kalanları deniyor ve Marco ' nun yanına gidip, gösteriyordu.

" Geri kalanını denemek istemiyorum , pis bakışlarına maruz kalkmak istemiyorum ! " diyerek çıktı kabinden.

" Bana uyar nasıl olsa evde de bana minik bir defile yapacaksın ! " dedi adam sırıtarak.

" İğrenç bir adamsın Marco , öyle bir şey olmayacak piç herif , git kendine başka bir oyuncak bul ! " dedi kadın hızlı adımlar ile kasaya ilerledi.

Marco , bu asi kadına bayılıyordu özelikle onu sinir etmek çok hoşuna gidiyordu.

Marco , bu asi kadına bayılıyordu özelikle onu sinir etmek çok hoşuna gidiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) ItalianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin