( Bölüm sonu sürpriz var umarım beğenirsiniz 🔥❤️)
Marco ' nun annesi ve kardeşleri geleli bir ay olmuştu . Lina onlara bu kısacık süreçte çok alışmıştı. 2 ,5 yaşında , iki dilli büyümesi için geç olmadığını düşünüyordu Aslı . Evde İtalyanca , ingilizce , Türkçe konuşulan bir ortam oluşmuştu . Hangi dilleri konuşacağı Lina ' ya kalmıştı .Taklit etmeyi çok sevdiği için bazen kim ne söylerse söylesin aynısını söylemeye çalışıyordu.Simone ve Nazlı konusuna gelirsek ise ikili o günden sonra bir daha bir araya gelmemişti. Simone ' nin iş için Newyork
'a gittiğini öğrenmişti Marco .Marco hariç diğer aile üyeleri toplanmış bahçede oturuyordu.
" Aslı Questo bambina è così carino ! " ( Aslı , Bu bebek çok tatlı ) dedi Bella Lina ' nın saçlarını okşayarak bakarken.
Aslı Bella ' ya gülümsedi . Marco ise elinde bir kutu dondurma ile gelmişti bahçeye.
" Donduma ! " dedi Lina ellerini çırparak.
" ice cream ! " dedi Bella
" Ay sikim ! " dedi Lina . Bella ' nın söylediği kelimeyi tekrar etmeye çalışmıştı halbuki . Ama kelime telaffuzu ona zor gelmişti.
Marco ve Aslı büyük bir kahkaha atarak güldüler . İkisi hariç diğerleri hiçbir şey anlamayan gözler ile onlara bakıyordu.
" Lina yapma annem yanarız ! " dedi Aslı
" Zor bir kelime ice cream bu kelimeden o kelimeyi nasıl çıkardı ? "dedi gülerek.
" Quello che è successo ? " ( Ne oldu ? ) diye sordu meraklı erkek kardeşi
" lina accidentally said swear words ! ( Lina yanlışlıkla küfür söyledi! )
Bella merakla sordu ? " what did she say?" ( O ne dedi ? )
" Forget it ! "
"She said I my dick ! " dedi Aslı.
" Sevgilim çevirini duyan İngilizler ağlıyor !"
" Aklıma o an o kelimeler geldi . Hem merak ediyordu ikisi de ne yapayım ? "
dedi Aslı sinirle." Seksi kadın sakin ol tamam bir şey demedim ! "
" Seksi ! " dedi Lina ellerini çırparak.
" Senin yine papağan modun açık kalmış bebeğim ! " dedi Aslı küçük kıza bakarak.
Marco annesini bakarak sordu . " Mamma, c'è un problema, perché sembri infelice? ). (Anne, bir sorun var, neden mutsuz görünüyorsun? )
" No , nessun problema sono felice! " dedi annesi gülerek ( sorun yok , mutluyum ! )
Dondurmalar mini buzlukta duruyordu ortadaki masada . Lina dondurmaya uzanmaya çalışıyordu , tam alacağı sırada koltuğa yüzüstü düşmüş ama poposu yukarda kalmıştı.
" Al bebeğim ! " Dedi Aslı ona dondurmasını uzatarak.
" Donduyma beyyisimo ! "( bellissimo : güzel)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) Italian
Chick-Lit[ ❗Fazlasıyla Yetişkin içeriklidir . Erotik kitap] " Ben hassas değilim, sen benim hassas noktamsın." " Fantezilerden hoşlanan ve libidosu yüksek bir kadın ve bir adam İtalya seyahatinde denk gelirse ne olur ? Sevişmek, onlar için bir tutkudan da...