Medyada Aslı ve Marco var gibi düşünelim:)
Herşey güzel gidiyor gibiydi. Marco ve Aslı çocuk konusuna sıcak bakmaya başlamış ve hatta çalışmalarını hız kesmeden sürdürür olmuştu. Dede ve geri kalan aile üyeleri dönmüştü. Lina Alberto ile işleri ilerletmiş ve evleneceklerini Aslı ve Marco gibi olacaklarını söyler olmuştu. Ha tabi babası da ortalıkta gözükmüyordu en son oğluna bir kutu bırakmış ve ortadan yine kaybolmuştu. O günden sonra Marco kutuyu hiç açmamıştı . Gelelim kısa bir özetten sonra bölüme.Bu sefer Aslı farklı bir fantezi denemek istemiş ve sinema bileti almıştı. Bu oldukça farklı hııı . Film oldukça erotik bir filmdi . Cinsel dürtüleri açığa çıkaracak türden . Muzipçe gülümseyip telefonu eline aldı .
Aslı : saat 23.00 ' da Bamoglia sinema salonunun önünde buluşalım.
Marco : sana da merhaba karıcım . İşim var şuan markamızın dosyaları ve evrakları ile uğraşıyorum.
Aslı : buluşalım mı demedim soru Sormadım buluşalım dedim bu bi emir .
Marco : sana itaat etmem gerekli . Hm.
Aslı: cinsel konularda ikimizde itaat edebiliriz 🖕 Marco kişisine bir fotoğraf gönderildi.
Marco : 👌 . ( Mmmmhh ! ) Okkey! 23.00' da.
Aslı telefonu kenara koyup sırıttı . Bu adama fazlaca aşıktı. Ona aşık, ona bağlı .
Ve bu aşktan doğan bu arzulama ve cinsel istek . Tabi ki iki aşık kişinin birbirini arzulaması oldukça normal ve olağandır. Aslı dolabın karşına geçmiş hazırlanıyordu. Lina gülerek telaşla dolaşan kadına bakıyordu. " Lina bebeğim siyah elbisemi görüyor musun? " dedi kadın telaşla sağa, sola, yatağa , dolabın içine bakarak.Lina gülerek parmağı ile yerdeki siyah elbiseyi gösterdi . " Orada ! " Aslı şuanda elbiseye basıyordu. Telaştan ayağının altındaki şeyi görememişti . Alnını ovuşturarak kafasını iki yana salladı ve güldü. " Ah gözümün önünde olan elbiseyi göreemedim ! "
" Göz önünde değil ayağının altında elbise."
Aslı tebessüm etti. Elbiseyi giyip , küçük kıza döndü. " Nasıl ? "
" Siyah ! " Dedi Lina. " Pembe renk daha güzel Aslı. "
Bu aralar Lina yaş döneminden dolayımıdır bilinmez pembe rengine kafayı takmış baştan aşağı pembe giyiyordu bazı günler... O günleri Aslı hatırlamış olacak ki " Pembe zehirlenmesi ! " diye tatlı tatlı söylendi .
" Bebeğim sen pembe rengi de seviyorsun ben siyah. Ama bir gün ikimizde pembe giyebiliriz ."
" Tamam giyelim . Marco giysin pembe üçümüz pembe olur mu ? '
" Marco ve pembe ... Aslında bir düşündüm de olur olur giydiririz "
***
Aslı , Lina ' yı Nazlı ' ya bırakmış , sinema salonuna doğru gidiyordu. Marco ise işlerini olabildiğince hızlıca haletmeye çalışmış ardından Simone ' ye devretmişti . Marco saate baktı biraz daha çıkmasa filme geç kalacaktı . Ah yavrum film izleyeceklerini zannediyorMarco arabasına binip sinema salonunun yolunu tutarken Aslı adamı sinema salonunun girişinde oturmuş bekliyordu. Adam iş kıyafetlerini bile çıkarmamış çıkıp gelmişti. İçeri girdiğinde gözleri karısını aradı . Çok geçmeden o çok sevdiği kızıl saçları gördü . Ve ona aşkla bakan mavi gözleri.
Aslı koşarak adama sarıldı." Seni çok özledim. " deyip adamın göğsüne yasladı kafasını. Marco kadının saçlarına gömdü burnunu , derince kokladı . " Mi manchi tu voce." ( Sesini özledim. ) diye karşılık verdi adam..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) Italian
Chick-Lit[ ❗Fazlasıyla Yetişkin içeriklidir . Erotik kitap] " Ben hassas değilim, sen benim hassas noktamsın." " Fantezilerden hoşlanan ve libidosu yüksek bir kadın ve bir adam İtalya seyahatinde denk gelirse ne olur ? Sevişmek, onlar için bir tutkudan da...