Marco , önden giden kadına baktı.
Onu sinir etmek acısını az da olsa unutmasına yardım edeceğini düşünmüştü.Genç kadın zile bastı , çok geçmeden Marco yanına gelerek hızlıca elini tuttu ve gülümsemesini işaret etti. Marco güneş gözlüğünü düzeltti. Zile bastıktan sonra açan olmamıştı.
" Sözde malikane ama kapıyı açan yok ! "diye sitem etti genç kadın.
"Sahi nerede millet ? "
Marco anahtarını çıkarıp kapıyı açtı .
İçeri girdikten kısa süre sonra mutfağa kulaklık ile giden erkek kardeşini gördü.
Kolundan sıkıca tuttu , kardeşi korkmuş bir yüz ifadesi ile adama döndü ve ardından gülerek ona sıkıca sarıldı.
Sonra Aslı ' ya sarıldı.Marco , kadının elini hala sıkıca tutuyordu. Aslı gülerek çocuğa baktı ve o güzel gülümsemesi ile odayı aydınlattı.
" Hi ! Are you good ? " ( Merhaba , iyi misin ?"
" Yeah , good your ? " dedi büyük bir neşe ile.
" We are happy ! " "
"Dov'è Bella, mia madre sta dormendo?"
( Bella nerede ? Annem uyuyor mu ? )" Bella è alla festa, mia mamma sta dormendo ! " ( Bella partide annem uyuyor ! )
Aslı hiç bir şey anlamıyordu . Adamın elini çekiştirerek " İngilizce konuşun anlamıyorum ! " dedi merakla.
" Is Bella at the party? What party is at this hour? Call him quickly, it's 3 o'clock, he must come home soon ! " dedi adam sinirle bağırarak.
( Bella partide mi? Bu saatte hangi parti var? Çabuk ara onu, saat 3, hemen eve gelmeli)Bella , erkek kardeşinin aksine deli dolu bir kızdı . Annesi uyur uyumaz dışarı çıkmanın bir yolunu mutlaka bulurdu.
Ona hayır dense bile o bunu mutlaka ama mutlaka yapardı.Aslı , şaşkınca adama baktı . Ve gülerek "
Are you macho? Besides, I think you are a complete Turk after these words. leave her alone she seems like a sane girl."(" Maço musun ?Ayrıca bu sözlerden sonra tam bir Türk olduğunu düşünüyorum. Onu rahat bırak, aklı başında bir kıza benziyor ")
***
Aslı ve Marco koltuğa oturmuştu adam hala sinirliydi . O arada Bella gelmiş yanlarına oturmuştu.
Aslı onu sakinleştirmeye çalışıyordu . Ama işe yaramıyordu.
Onu sakinleştirmek için bir fikir gelmişti
aklına ...Aslı adamın dudaklarına bir anda yapıştı ve ona kısa bir öpücük verdi. Marco ' nun gözleri fal taşı gibi açıldı . şaşkınca kadına bakıyordu. Şaşkınlığı kısa sürede dindi ve sinirli bir ses tonuyla
" Napıyorsun ? Sen az önce beni mi öptün ? Benimle oynama kızıl ! Aklımı da karıştırma ! " dedi
" Başka türlü sakinleşmezdin ! Aklıma başka yol gelmedi ama hala sinirlisin." diye yanıtladı.
" Evet ! Çünkü Bella beni dinlemiyor.
Gecenin bir yarısı en tehlikeli bara gidiyor . Onun gezmesine bir şey demiyorum ama belli bir saat ve kurallar var Aslı . O barda başına bir şey gelse ! "dedi bunları söylerken kardeşine kızgınca bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) Italian
Chick-Lit[ ❗Fazlasıyla Yetişkin içeriklidir . Erotik kitap] " Ben hassas değilim, sen benim hassas noktamsın." " Fantezilerden hoşlanan ve libidosu yüksek bir kadın ve bir adam İtalya seyahatinde denk gelirse ne olur ? Sevişmek, onlar için bir tutkudan da...