35 . Bölüm +18

44.8K 505 175
                                    

+18 KISIMLAR SONLARA DOĞRU ✨

ASLI DAN ANLATIM

Aslı , büyük endişe ile koştu evin kapısına doğru. Marco ise ona yetişmeye çalışıyordu. Sertçe vurdu kapıya kadın , açan kişi Bella idi .

Bella ' nın suratı sirke satıyordu . Kucağında ise Lina vardı , Lina ağlıyordu , yüzü kıpkırmızı bir haldeydi.
Onu hemen kucağıma aldım. Başını okşadım , Bella ' ya döndüm ve nolduğunu sordum.

" Annem ! "

" Evet devam et ! Anlat ! " diye bir ses geldi arkamdan . Marco elini belime sardı ve kardeşini dikkatlice dinlemeye başladı.

" Bunu söylemek çok zor , özür dilerim onun adına ! "

" Konuş artık ! " diye sesimi yükselterek bağırdım.

" Annem Lina ' ya bağırdı  hem de çok fena tam vuruyordu yetiştim ve engel oldum . Çok utanıyorum. "  diye ağlayarak anlatmaya devam etti.

" annem mi ? "  şaşkınlıkla sordu adam .

" Nerde o ? "

" Odasında ! "

Koşarak çıktım merdivenlerden , odasına bağırarak gittim

" Maria! Şimdi seni elimden kim alacak  ! Maria !

Arkamdan koşan Marco ve Bella ' nın sesleri duysam da umursamadan daldım kadının odasına.

" Naptın sen o çocuğa?Senin evini de sikeyim seni de ! Bu çocuk bana ablamın bıraktığı emanet ! Sen kimsin ? Karşımda yalandan ağlama ! Bakışlarından anlamıştım senin ne bok olduğunu son günlerde ! " " diye bağırdım.

Kadın ise pişmiş kelle gibi karşımda sırıtıyordu .  Çok geçmeden Marco ve Bella  ' da odaya girdi

" Konuşsana ! " diye daha da bağırdım kadının karşısına geçtim ve bakışlarımı sert bir hale getirdim.

" Ağlıyordu , çok ağlıyordu.  Beni deli etti . Yaşlı bir kadınım ben .senin eve  getirdiğin  bebeğe bakamam , bakmam !
Zorunda değilim ! Oğlum bu kadın bana küfretti. "

Marco ne ara kadının yakasına yapıştı anlamadım bile ve o da bağırmaya başladı.

" Bunu nasıl yaparsın ha ? Sen benim annemdin . "

Kadının kolunu sertçe sıkıyordu .
Onu durdurmak için hamle yaptım. Bu yaptığı ile benim gözümde ölü olsa da o bir kadındı ... Malesef ki ...

" Dur Marco tamam ! Kötü bir şey yapma annene ! "

Marco çenesini sıkmıştı , gözlerinden ateş çıkıyordu onu uzun zaman sonra böyle görüyordum.

" Amacına ulaştın ! Gidiyorum bu evden !
Artık sikseniz durmam bu evde ! " deyip Bella ' nın kucağında duran bebeğimi aldım. Ve odasına doğru ilerleyip  , kıyafetleri ve temel eşyalarını bir çantaya koydum.

Ben o kadının parası geçen hiçbir şeyi götürmeyecektim yanımda ama bunu bu bebek için yapamazdım acil ihtiyaçları vardı. Ve param sadece bir ev tutmaya ve yiyecek almaya yetecek kadar var bankada.

Odaya girip , bana sıkıca sarıldı Marco.

" Seninle geleceğim ! "

" Emin misin ? " diye sordum kaşımı kaldırarak.

İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) ItalianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin