+18 aşağı kısımlarda başlıyor.
Sabah herkes erkenden uyanmış , kahvaltı yapıyorlardı. Ablası , yeğeni ve eniştesi onlarda kalmıştı ...
" Anne bizim erkenden dönmemiz gerekiyor ! Hakan ' ın işleri var ! Ama söz işler bitsin , geleceğiz yine ! " dedi Aylin.
" Tamam kızım gene geleceksiniz zaten "
" Abla yaaa ! Ben bu Lina ' ya doyamadım ama ! " dedi . Minik kızın yanaklarını sıkıp , sulu sulu öptü.
" Ablacım sende yap bir tane ! Zor mu ?
Marco sen çocuk istiyor musun ? "Marco , sakalını kaşıdı ve Aslı ' ya döndü.
Derin bir nefes verip , iç çekerek konuştu." Bilmiyorum , hiç düşünmemiştim.
Aslı ' da isterse neden olmasın ? Aslı ' nın aynısından bir tane daha olmasını çok isterim tabiki ! " deyip Aslı ' ya göz kırptı.Aslı , gözlerini devirerek baktı.
" At yalanı sikiyim inanı ! " dedi adamın kulağına fısıldayarak. Marco , büyük bir kahkaha attı.Lina , annesinin kucağında kıvranarak , Marco ' ya ellerini uzattı. Onu kucağına almasını istiyordu.
" Maco , kucak ! "
" Gel bakalım minik kızıl ! "
Marco , Aslı ' nın kulağına eğilerek
" Şu minik kız bile cazibeme , yakışıklı oluşuma dayanamıyor beni istiyor . Sen ne zaman beni isteyeceksin . Böyle seksi bir adamı kaçıracaksın diye üzülüyorum senin adına kızıl. " diye fısıldadı ve ardından hafifçe tebessüm etti.Lina , ellerini çırparak " seksi !!! " diye bağırdı ve büyük bir neşe ile kıkırdadı.
" Annecim sen bu kelimeyi nerden öğrendin ?" dedi gülerek Aylin.
Masadaki herkes meraklı gözler ile minik kıza baktı bu kelimeyi nerden öğrenmiş olabilirdi ki ...
Marco , minik kızı kucağına aldı ve saçlarını okşayarak kızıl saçlarına öpücük kondurdu.
" Bacanak , seni baya sevdi ! Neredeyse benden daha çok ! " dedi Hakan kıskanç bir ses tonuyla.
" Galiba evet ! " Marco , dudaklarını büzerek baktı ve konuşmaya devam etti.
" İlk söylediğini anlamadım ! Bacak mı dedin bana ? " dedi adam anlamamış gözlerle Bakarak.Masadaki herkes kahkaha attı.
" Hayır hayır ! Neyse bunu ben sana anlatamam ben bile aklımda tutamıyorum herkese bir şey deniyor
Türk ailesinde. "" Ah evet ! Bana sadece Marco de dostum !"
" Oğlum bıraksana sen yahu ! Geç otur içeriye , sen misafirsin ! "
Aylin iç çekerek konuştu ve içeride oturup, babası ile maç seyreden adama " sen de anca otur adam burada yardım ediyor hakan sen de yardım et öleceksin sanki ! "
diye sitem etti." Hayatım ederim akşama ! "
Marco , Lina ve Aslı parka doğru gidiyordu. Görenler imrenerek bakıyordu.
Yanlarından geçen teyzeler aralarında dedikodu yapıyordu." Şuna bak yahu ! Maşallah maşallah ! "
" Genç yaşta evlenmişler bir de çocuk yapmışlar ! Benim oğlan da anca evde bilgisayar başında otursun ! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) Italian
Chick-Lit[ ❗Fazlasıyla Yetişkin içeriklidir . Erotik kitap] " Ben hassas değilim, sen benim hassas noktamsın." " Fantezilerden hoşlanan ve libidosu yüksek bir kadın ve bir adam İtalya seyahatinde denk gelirse ne olur ? Sevişmek, onlar için bir tutkudan da...