Şu karşı masadaki piç seni mi kesiyor ? Bana mı öyle geliyor.
Hatta şuan seni gözleriyle taciz ediyor desem daha doğru ! " Aslı adamın gözleriyle işaret ettiği taraftaki adama çaktırmadan baktı ." Bilmiyorum sevgilim ! Dikkatimi çekmedi ! Bana baktığına emin misin ? Boşver " .
Bu umursamaz gibi gözüken tavrımıın
Altında yatan şey Marco ' nun beni kıskandığını kabul etmesini sağlamak ve tabi biraz da onu kudurtmaktı. Adamın beni kestiğinin farkındaydım elbet .Marco ' nun masadan ayaklaması ile kafasını adamın olduğu tarafa çevirdim. Sanırım adam çıkışa gidiyordu , Marco ' da peşinden.
Adam merdivenlere doğru ilerledi , asansör doluydu sanırım ." Nereye Marco ! Saçmalama gel şuraya ! Hem bakabilir ne var bunda ? Seksi ve güzel bir kadınım. " diyerek Marco ' nun arkadasından yürüyordum . Koridor hafif karanlık ve loş bir ortamdı . Koridorun ardımdan merdivenlerden aşağı inmeye başladık.
Beni bir anda duvara doğru itti , soğuk duvara sırtıma değmesi ile irkildim . İttiği sırada tam dengemi kaybedecekken ani bir refleksle Marco ' nun gömleğinin yakasını tuttum .
Gözleri dudaklarıma kaydı , Ardından kaşları hafif çatıldı . " Ne demek bakabilir Aslı ? Beni delirtmeye mi çalışıyorsun ? "
Elini sıkıca tutup , oldukça kısa olan kalçamı zor örten elbisemin içinden geçirdim ve elini külodumun üstüne koydum.
" Elbisem o kadar kısa ki şuan tam burda elbisemi çıkarmadan bile içime rahatça girebilirsin biliyorsun değil mi ? " diye fısıldadım kulağına.
Büyükçe yutkundu , dudaklarıma tekrar kaydı bakışları ve ilk hamleyi ben yapıp öpmeye başladım . O da karışılık vermeye başlayınca ateşli bir hal aldı merdiven .
Elini külodumun üstünden çekmedi aksine hem dudaklarımı öpüyor hem vajinamı okşuyordu . Ellerimle bakmadan onun pantolonunun kemerini çözmeye çalışıyordum .
Bir anda dudaklarını dudaklarımdan çekti ve nefes nefese " istiyor musun ? Hem de burada ! " dedi ardından gülerek.
Cevap vermeden başımı salladım ve dudaklarımı tekrar ele geçirdi. Bu sefer dilimi emiyordu bir an o nefessiz kalacağımı sandım . Elbisemin dekolte kısmından gözlerine çarpan göğüslerime baktı , bir öpücük kondurdu .
Kendini bana daha fazla bastırdı , pantolonunun altında olmasına rağmen sertliği öylesine hissediyordum ki sanki pantolonu delip içime girmeye can atıyor gibiydi ?
" Bu kadar çabuk ereksiyon ! " dedim pantolonun üssünden penisini tutarak.
" Seni her gördüğümde de oluyor ! Küçük Marco çok sabırsız ! "
" Küçük mü ? " dedim penisini daha da sıkarak o ufakça inledi . Ardından konuşmama devam ettim.
" Burası , resmen şeytan işi . Penisin resmen şeytan işi . "
Güçlü bir kahkaha attı . " Şeytana teslim olmak ister misin ? " dedi ardından kemerini çözüp , pantolonunu ve baksırını indirdi.
Şuan içimde birine yakalanma korkusu da vardı ama ona teslim olmak istiyordum . Biraz adrenalin her zaman canlı tutardı .
Ardından külodumu yavaşça indirdi , şuan kasıklarım sızlıyor , vajinam kalp gibi atıyordu . Tüm bedenimle her zerremle onu istiyordum . Daha rahat içime girebilirsin diye bacaklarımı onun beline doladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) Italian
ChickLit[ ❗Fazlasıyla Yetişkin içeriklidir . Erotik kitap] " Ben hassas değilim, sen benim hassas noktamsın." " Fantezilerden hoşlanan ve libidosu yüksek bir kadın ve bir adam İtalya seyahatinde denk gelirse ne olur ? Sevişmek, onlar için bir tutkudan da...