23 . Bölüm

31.2K 791 252
                                    

Aslı , güneş kremini , gözlüğünü , losyonunu çekmeceden aldı. Aynanın karşısına geçti ve sırayla bikini modelleri deniyordu. En son yatağın üstündeki beyaz dantelli bikini de karar kıldı aynanın karşısına geçip , son kez baktı kendine. Bahçede güneşlenmek için tüm hazırlıkları tamamdı .
Bahçeye indi , şezlongu açıp uzandı.
Biraz güneşlenecek daha sonra güneş kremini sürecekti . Gözlüğünü takıp , güneşlenmek için şezlonga tekrar yerleşti.

 Gözlüğünü takıp , güneşlenmek için şezlonga tekrar yerleşti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Güneşlendiği sırada bir sorun vardı.
Taş duvar ve ağaçların arasından birkaç genç genç kadını kesiyordu . Ona delici bakışlar atıyordu herbiri.

Marco ıslık çalarak arka bahçeye geldi.
Genç kadını şezlongda bikini ile görünce yutkundu , bembeyaz tenine yakışan bembeyaz bir bikini ...

Yanına yaklaşıp genç kadının dudağına bir öpücük kondurdu. Genç kadının kapalı olan gözleri bir anda fal taşı gibi açıldı korkmuştu...

" Naptığını sanıyorsun sen? Böyle habersiz öpülür mü ? " dedi kızıl saçlarını düzeltip , tekrar gözlüğünü takıp , gözlerini kapattı .

" Neyse bir dahaki öpücük için haber veririm. Bende geleceğim yanına , ama önce şu  trene bakan öküzleri  kovmam gerek , ellerinden gelse seni yiyecekler şunlara bak . "

" Yokluk böyle bir şey sanırım . Of boşver güzele bakmak sevap derler , baksınlar zaten en fazla bakarlar . "

" Küçük bir ayar vermem gerek ! " deyip eğildiği yerden kalktı.

Ve tüm heybeti ile orada duran gençlerin yanına ilerledi.

" Dağılın gençler , yoksa sizi fena dağıtırım . "

İçlerinden biri yürek yemiş olacak ki öne atılıp , Marco ' nun omzundan ittirerek
" Yapma ya ! Dağıtacakmış asıl biz seni dağıtmayalım 6 kişiye 1 ha ! " dedi alayla gülerek. Ona diğerleri de eşlik etti.

Ve onlarla birlikte Marco ' da gülmeye başladı. Ve yüzü bir anda buz kadar soğuk bir görünüm aldı , adamın elini hızlıca omzundan çekti
Karşılarında durdu , tişörtünü sıyırıp ,  belindeki silahı gösterdi. " Rahmetli meydan okumayı çok severdi ! yazsınlar bence senin mezar taşına " dedi Marco .
Hepsi usul usul dağılmıştı.

Büyük bir özgüven ile kadının yanına geri döndü ve kenarda duran şezlongu açıp , tişörtünü çıkardı ve uzandı.

" Güneş kremini uzatır mısın ? "

" Allah el vermiş , kendin al ! "

"Sen bu ortak olduğumuz yalanda , duygusallıktan uzak ve soğukkanlı olmamız gerekiyor.romantizm ile renk katmaya gerek yok ! demiştin hatırla. "

İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) ItalianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin