2 gün önce - bebek alışverişi
" Harika şeyler var. Şuna bak şu çanta çok güzel Marco alslım mı ? "
" O zsman ben de bu büyük bisikleti alayım. Amore bunlsr için çok erken işimize odaklanalım. "
" Baksana çok güzel çanta ama .."
" Aşkım ne koyacak bunun içine ? Emziğini mi ?" diyerek kolundan tutup kadını o reyondan uzaklaştırdı adam. Ve gerekli olan şeyler alındı
-2 gun sonra -
Doğuma sadece bir hafta kalmıştı. İkili çocukları için alışverişi tamamlamıştı. Aslı telefonu eline aldığı sırada şaşırdı . Kadına durmadan bildirim geliyordu. İnsanlar ona mesaj ve fotoğraf atıyordu. Şaşkınca mesajlara göz gezdirdi . Marco ve bir kadının resmi vardı .
Ve bir de mesajlaştıklarına dair ekran görüntüsü . Karnına giren sancıyla yerinde kıvrandı. " Marco ! Hayır ya yapmamıştır. Allah'ım lütfen gerçek olmasın."" Efendim hayatım ! "
Koltuktan destek alarak ayağa kalktı ve adama doğru yürüdü . Adam karısının suratındaki ifadeye anlam veremedi. Daha iki dakika önce gülüşüyorlardı. Ne olmuş olabilir diye düşündü adam. " İyi misin güzelim ? "
Telefonu adama uzattı . Gözleri dolmuştu . Ama adama güveniyordu. Onu sevdiğini biliyordu. Emin olmak için cevap bekliyordu. Belki de asparagas bir haberdi . Ama peki ya mesajlar. Mavi tikli Instagram Marco'ya aitti.
İtaly_magazine:Ciao a tutti. Andiamo alla notizia. Il famoso imprenditore Marco Bruno ha ripreso ad occupare l'agenda della rivista italiana. Per quanto ne sappiamo, è sposato. Si dice che esca da novembre con un'altra donna, una modella di nome Maria Y. E la donna li ha rivelati. quindi perché ora? Inoltre, sua moglie è incinta. Oh andiamo, deve dare una spiegazione. O hanno una relazione aperta? (Herkese selam. Haberlere geçelim. Ünlü girişimci Marco Bruno, İtalyan dergisinin gündemini bir kez daha meşgul etti. Bildiğimiz kadarıyla evli. Kasım ayından beri başka bir kadınla, Maria Y adında bir modelle çıktığı söyleniyor. Ve kadın onları ifşa etti. peki neden şimdi Ayrıca karısı hamile. Hadi ama, açıklamak zorunda. Yoksa açık bir ilişki içindeler mi?)
Adamın kaşları çatılmıştı . Eline alıp okudu.
" Evet bu benim hesabım. Ve evet onunla konuştık ama inan bana bu çok eski . 2020 yılında yaşandı. Sen hayatımda vardın o zaman
ama aramızdaki ilişki belirsizdi . Yani bizim ne olduğumız belli değildi. Ve ben de kafa dağıtmak için buna yazdım. Aslnda önce o yazmıştı ama cevap vermedim. Sana yemin ederim eski . "" Peki watsapp konuşmalarınız ? Arkadaşın Neymar' a mı kıskandın. Hatırla gecen ay o Bruna' yı hamile olan sevgilisini bir kadın ile aldattı. Kıyafet değiştirme zahmetinde bile bulunmadan yüzsüzce . Bu wp konuuşmaları ne demek oluyor ? Şu emojilere bak! Nasıl haarika zaman geçirdiğiniz mi ?"
Kadına yaklaşıp kolundan tutmaya çalışıyordu .
" Ben yazmadım. Sana yemin ederim. Ben sen varken neden başkasına bakayım? Lütfen inan bana ! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) Italian
Chick-Lit[ ❗Fazlasıyla Yetişkin içeriklidir . Erotik kitap] " Ben hassas değilim, sen benim hassas noktamsın." " Fantezilerden hoşlanan ve libidosu yüksek bir kadın ve bir adam İtalya seyahatinde denk gelirse ne olur ? Sevişmek, onlar için bir tutkudan da...