Aslı , adamı geride bırakıp, yürümeye başladı. Marco , hızlı bir adımla kadının yanına gelip , elini sıkıca tuttu ve yürümeye devam ettiler.
" Elimi bırak Marco , bana dokunma ! "
dedi hırçın bir ses tonu ile. Adam elerini daha da sıkı kenetledi.
" Unuttun mu ? Biz yalandan da olsa sevgiliyiz . Ve burada tanınıyorum , annemin her yerde gözü vardır . Oyunu kurallarına göre oynamamız lazım kızıl." dedi adam büyük bir keyifle.Kadın gözlerinii devirerek adama baktı.
" Şu oyun biTSE de bende paramı alıp, siktir olup gitsem ! "İkili arabaya doğru ilerledi. Eve vardılar , hiç konuşmadan odalarına çıktıklar.
Aslı , banyoya gidip , geceliğini giydi.
Marco , banyodan çıkan kadını baştan aşağı süzüp, sakalını kaşıdı.Oturduğu koltukta öne doğru eğildi , ellerini dizlerinde birleştirdi.
" Rosso , yarın erkenden kalkacaqğız , gitmemiz gereken bir yer var ! " dedi ve yatağa kadının yanına ilerledi.
Aslı , dudağını kıvırarak konuştu . " Senin için uykumu bölemem kendin git Marco ! " dedi ve yüzüne gece kremini sürmeye devam etti.
Marco , dudaklarını büzerek üzgün bir şekilde " Ups ! Yani sen aileni görmek istemiyor musun ? Halbuki akş- " adamın konuşması yarıda kesildi.
Aslı , Marco ' ya sıkıca sarıldı . Ve yanağına sulu bir öpücük kondurdu. Yüzü kızarmış bir şekilde geri çekildi. Adamın yanağına gece kremini bulaştırmıştı.
"Rosso , cream on my face because of you! " (senin yüzünden yüzümde krem var Kızıl.)
" Ben , çok pardon , öyle birden sevinçten ne yapacağımı bilemedim , sarıldım öyle sana ! " dedi kadın mahçup bir ifade ile.
Adam , kadının yüzünü hafifçe okşadı ve yukarı kaldırdı. " Sorun değil , Rosso ! "
***
Kadın , heyecandan uyumamış , erkenden uyanmıştı . Üstünü değiştirip , makyajını da yapmıştı . Yavaşça Marco ' ya yaklaştı ve fısıldadı . " Marco , hadi uyan bugün Türkiye' ye gideceğiz ! " dedi büyük bir sevinç ile .
Marco , mırıldandı , yüzü yastığa gömülmüş bir haldeydi . Gözleri kapalı bir halde konuştu . " Rosso , daha 1 saat var ! Uyumak istiyorum ! " dedi adam boğuk bir sesle.
" Hayır Marco , kalk hadi hazırlan ! "
"***
Marco ' yu güçlükle yataktan kaldırmıştı .
Adam giyinmiş , valizlerini hazırlıyorlardı.
Kadın o kadar heyecanlıydı ki ! İçi içine sığmıyordu ...Nihayet evden çıkmış , havalimanına gelmişlerdi . " Marco , çok heyecanlıyım ! "
dedi kadın .Marco , kadına gülümsedi ve X-ray cihazından geçip , uçağa doğru yürümeye başladılar.
Marco ' yu uçaktaki görevli tanıtıyor olmalıydı ki " Hoşgeldiniz Marco bey , ve hanımefendi , buyrun yeriniz şurası ! " dedi.
Adam , uçağa biner , binmez uyumuştu.
Kadın ise müzik dinliyordu. Marco , uyurken çok tatlı gözüküyordu , dudakları daha da dolgun oluyordu . Öpülesi bir hal alıyordu . Başı havaşça kadının omzuna düştü. Kadın ilk önce kararsız kalsa dahi kıpırdamadı . Omzundan duran adama bakarak gülümsedi ve saçlarını okşayıp , kitabını okumaya başladı .***
Marco , uykulu gözlerle , omzunda uyuduğu kadına baktı . Ne güzeldi , ne zarif !
" Ooo uykucu , yol boyunca uyudun he ,2 saat sürdü birazdan inecekmişiz Türkiye ' ye ! " dedi kadın neşeli bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) Italian
Chick-Lit[ ❗Fazlasıyla Yetişkin içeriklidir . Erotik kitap] " Ben hassas değilim, sen benim hassas noktamsın." " Fantezilerden hoşlanan ve libidosu yüksek bir kadın ve bir adam İtalya seyahatinde denk gelirse ne olur ? Sevişmek, onlar için bir tutkudan da...