58.Bölüm

3.9K 98 15
                                    

Anlatıcı - Marco

Gördüğüm haber ile telefonu koltuğa fırlattım . Aslı ise diğer koltukta oturmuş meyve yiyordu.
Meraklı bir şekilde bana bakıp sordu .
" Amore ! Ne oldu ? "

" Ah olamaz Kızıl ! Messi Inter Miami ye transfer olmuş dai ma ! ( Hadi ama ! ) Ouesto ( bu ) ah ! Olamaz yok bilıyorsun sen de ! ."

" Biliyorsun sen de ince inceee  yangin yeri heppp buralar sayendeee ! Aşkııın olayımm !!! " diye bir şey söylemeye başladı . Önemli bir haberi paylaştım . Hadi amaaa !

" Kızıl bu mu tepkin ! Messi diyo ben."

" Aşkım olabilir yani ! Hayat bu ! Ne denir bilmiyorum . Üzülme ! Futbolla pek aram yok bunu bence gelsin siimone  ile tartış. Ve nazlı da gelsiin . "

" Haklısın! Evet ! " diyip öpücük attım.

Mesaj yazmaya karar verdim.

Marco : hey sen dostum!  Her ne işin varsa bırak ve buraya gel. 

Simone : bro dosyalar ile uğraşıyorum .

Marco : boşver yarın yardım ederim sana.

Simone : özledin mi beni

Marco : çooook. Gel hadi ! Gelirken onu da getir Aslı istiyo .

Simonw : neyi getireyimm?

Marco : sevgilini .

Simone : nazlı ' yı mı ?

Marco : kaç tane var ?

Simone : broo ! Ok gelicez.

" Marco boyama yapalım mı ? "  sorusuyla daldığım yerden kafamı kaldırdım. Kızım onunla boyama yapmamı istiyordu. Gülümsedim onu öpüp , masaya doğru ilerledim. Masanın önüne oturmuştuk . Boyalardan birkaçını önüme itti. Paylaşımcı bir çocuktu yani babası gibi  yani benim gibi.

" Marco hadi boyayalım! Sen burayı maviye boya . Ben pembeye. "

Aslı tabağı kenara koyup merakla sordu. " Teyzecim neden Marco maviye sen pembeye boyayacaksınız ? "

"Çünkü kızlar pembe sever erkekler mavi . Erkekler pembe sevmez . "

" Güzelim ..."diyerek saçını okşadım ve bana dönmesini sağladım . " Güzel kızım. Sen istediğin renge boyayabilirsin istediğin rengi giyebilirsin.  Ne renk istersen ? "

" Sen ? "

" Ben de ! "

" Aslı ? "

" Linacım herkes ne renk isterse giyebilir."

" Tamam o zaman Marco seni çizdim . "

Tam kırmızı rengi alacakken  Lina ile aynı renge uzandık.

" Kırmızıya boyayın çok güzel olur. " dedi Aslı.

Lina ile ikimiz aynı anda ona bakarak " Bana yapacağıım şeyi söyleme !"dedik.

Şaşkındım.  Beni örnek alıyor . Brnim konuşmalarımı ; teyzesinin hareketlerini, giyimini    örnek alıyor.  Bu hoşuma gitti.

" Papatya çayı ile sakinleşmesini beklediğim benim gerginlik ! " diyerek alayla karım güldü.
" Ya tamam bakmayın öyle ! "

Lina bana bir anda sarıldı ve öptü. Bana hayranlıkla bakmasına aşığım. " Marco ! Seni seviyorum biliyor musun ? "

" Biliyorum ! Ben de seni seviyorum. "

İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) ItalianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin