Medya : wtf
Marco yine güldürecek bizi. Hata veya yazım yanlışı varsa banene TDK değilim ben.Sadece oku. Sınavlar başladı yb ne zaman bilmiyorum
Marco ve tüm aile dahil bugün ilk adımı atacaklardı . Markaları için çizim ve dikim yapacaklardı . Babası Fatih civarlarındaki çarşıları aramış ve en iyi kumaşlar konusunda anlaşmıştı adamlar iki saat içinde gitereceklerini söylemişti..
Şuan evde ödevini son güne bırakan çocuğun ve ailesinin dramı gibi bir şey yaşanıyor. Babası iğne iplik ararken annesi dikiş makinasının nereye koyduğunu hatırlamaya çalışıyor ve kızının bozduğunu iddia ediyor . Gel gelelim bizim Marco ' ya Marco pişik olmuş yana yakıla pişik kremi arıyordu şuan . Pişik pişik çalışacak ahahs" Aslı pişik kremi nerde ? " diye sordu adam acısından arada hafifçe inliyordu
" Aşkım neden istiyorsun ?Lina pişik değil ki ! "
" Lina için değil zaten . Baktım bulamıyorum"
" N - " tam konuşacağı sırada Aslı ' ya annesi içerden bağırdı . " Ya kızım kaç kere söyleceğim ben sana şu saçlarını ortalıkta tarama demedim mi ? "
" Aslı pişik k- " diye peşinde dolaşan ama onu duymayan annesine laf yetiştirmeye çalışan Aslı kocasına dönüp konuştu. " Aşkım 1 sn annemin yanına gidip gelicem . "
Saç tartışmasına baba da ortak olmuştu.
" Ya kızım saçlarınız yemekten çıkacak diye korkuyorum artık salık saç gezme yasağı getireceğim. "" Pişik kremi nerde ? " diye tekrarladı adam son bir çare ama kimse duymuyor herkes kendi derdinde.
" Baba benim saçım dökülmüyor o annemin saçıdır . "
" Hele şu kızına bak Timur ! "
" Amaan ne haliniz varsa görün " deyip Timur bey evden ayrıldı. Sinirli üç kapı çarpışı sonucu . Anne - kız içerde hala tartışıyor.
" Pişik kremii nerdeeeeeeeeeee ? " diye son ses bağırdı Marco.
Lina : Noluyo bu aşağılık evde ha .
Ses çıkmadı , Marco ' ya eczane yolu göründü . Lina ' nın yanına odaya geçti ve kızının yanına zor bela oturup konuştu." Benimle pharmacye ( eczaneye ) gelmek ister misin ? " dedi kızının saçlarını okşayıp. " Evet isteri. Zucchero ( inş doğrudur yazma konusunda iyi değilim şeker demek ) alalım mı ? " Lina ' yı pek anlayamadı ve duymak için kızına doğru eğdi kulağını. " Marco duymadın mı ? Yaşladın mı Marco ? Şeker dedim Şekar."
" Sen bana yaşlı mı dedin ? Sen hiç böyle kaslı esmer yakışıklı uzun bir adam gördün mü ? " dedi alayla gülerek
Lina ellerini iki yana açıp konuştu. " Ben gördü ." dedi ciddi bir ifadeyle.
" Mia figlia tu ha 3 anni. Sei vivo da 3 anni, impossibile da vedere. " (kızım sen 3 yaşındasın 3 yıldır yaşıyorsun, görmen imkansız.)
" no ho vedere ! " ( Hayır gördüm demek istedi ama görüyorum dediahfhk )
" Non vedere . Ho vedro hadi gel üstünü giyelim. " dedi adam ve kızının üstünü sıkıca giydirdi . Adam siyah deri ceket , siyah deri pantolon , beyaz tişört giydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) Italian
Genç Kız Edebiyatı[ ❗Fazlasıyla Yetişkin içeriklidir . Erotik kitap] " Ben hassas değilim, sen benim hassas noktamsın." " Fantezilerden hoşlanan ve libidosu yüksek bir kadın ve bir adam İtalya seyahatinde denk gelirse ne olur ? Sevişmek, onlar için bir tutkudan da...