Bugün okulda babalar günü etkinliği için babalar ve çocukları ortak etkiinlik yapacak bir yarışma sonrası ödül verilecekti . Ve şey başka bir ödül aldık .
Anlatıcı - Marco
Ah bugün çok önemli kızım ile babalar günü kutlayacağız . Onunla İtalyanca konuşuyordum ve bunu meyvesini ısırmaya başladım . Böyle bir söz vardı Türklerde . Sabah kalkıp karımın ve kızımın yanına geldim . Ah hadi ama bugün önemli birgün . Normalde benim uyuyor olmam ve onların bu günü kutlamaları gerekirdi .
"Svegliati due bellezze, buona festa del papà oggi di, oggi è il mio giorno." ( Günaydın iki güzel. Bugun benim günüm . Babalar günüm kutlu olsun .)
Ah Tanrı aşkına . Bu kadar mı önemsiz bir gün . Akşam böyle konuşmadık. Başını yan tarafa çevirdiğim büyük bir tablo ile karşılaştım . Ayağa kalkıp onu kendime çevirdiğimde Lina ' nın bana yaptığı resimdi bu .
" Sürpriz . Babalar günün kutlu olsun aşkım . . " diyen ve bana arkamdan sarılan karım . Ve bacağıma sarılıp , bacağımı öpen Lina.
" Buona festa del papa . MARCO . " ah bu cümle hayatımda duyduğum üç güzel cümleden biri . Birincisi karımın Marco demesi , ikincisi kızımın baba demesi , üçüncüsü de böyle günlerde hediye gelmesi için önce bunun söylenmesi.
Aslında ben babamdan pek bir şey öğrenmedim . Bir çocuğum olduğunda öğrenmek istiyorum . İkisine de çok sarıldım . Ve elinde bir kutu ile kızım bana doğru geldi . İkisi de çok heyecanlıydı . " Aç papa ! " dedi Lina . Aslı ' ya baktığımda nefesini verdi.
Bir çubuk . Ah Tanrı aşkına . " Sadece bir çubuk . Tanrım ne bu ? Test mi?"
" Aşkım çevir hadi kendine doğru."
" Ahhh ! " İstemsiz bir şekilde gözlerim doldu . Ve ne diyeceğim bilmiyorum."Çocuk yapmak için bu zamana kadar bana saygı duyup beklediğin için teşekkür ederim ."
" Bu bu doğru mu ? Şaka mı yapıyorsun yine ? Ah lütfen ! Waow bu kadar kolay mı çocuk yaptık . Mm seni ikna etmem yıllar aldı."
" Marco , Aslı ' nın bebeği var karnında hem de . Biliyor musun? Bebek var burada . " diyerek Aslı ' nın karnını gösterdi . " Ah biliyorum ben yaptım." dedim büyük bir özgüven ve gurur ile .
" Bundan sonraki hayatıma hamile olarak devam edecek olmam üzdü. "
"Sono un padre adesso. questa è la mia prima festa del papà. " (Ben artık bir babayım. bu benim ilk babalar günüm.)
" Papa Marco . " diyere kucağıma atlayan Linayı öptüm . Kucağıma alıp kulağına şunları fısıldadım ."tesoro, ora sei una sorella maggiore. . Io ti insegnerò, tu insegnerai a tuo fratello. Mia bellissima figlia, tua sorella ti amerà moltissimo. e adorerò sempre te e tuo fratello." (tatlım, sen artık bir ablasın. . Ben sana öğreteceğim, sen de kardeşine öğreteceksin. Güzel kızım, kardeşin seni çok sevecek. ve sana ve kardeşine her zaman tapacağım.)
Aslı dudaklrını büzerek bana yaklaştı . Ah Tanrım şu dudaklar . Öptüğümde bana tekrar yaşamı sunuyorlar . Benden bahsederken , bana bakarken gözlerinin içini parlıyor . Bu kadını ilk defa havalimanında gördüm . Ve şuan o kadın ve ben evliyiz tıpkı şey gibi türk dizileri .
Aslı izliyor ben de bazen bakıyor ama anlamıyor . Neden hep fakir , zengin var dizlerde ? Bizler çok daha iyi filmler yaparken yani Avrupa , Amerika . Türkler hep aynı tür . Bu yüzden izlerken uyuyorum ." Annemleri aramalıyız Aslı . "
"Ne dedin sen ? "
" Ne dedi ben ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) Italian
ChickLit[ ❗Fazlasıyla Yetişkin içeriklidir . Erotik kitap] " Ben hassas değilim, sen benim hassas noktamsın." " Fantezilerden hoşlanan ve libidosu yüksek bir kadın ve bir adam İtalya seyahatinde denk gelirse ne olur ? Sevişmek, onlar için bir tutkudan da...