Bu bölüm acıklı bir bölüm. Bu şarkı çok iyi anlatır bu bölümü!
Marco , balkonda oturmuş sigarasını içip , eşsiz dalga seslerini dinlerken,Aslı ise onun gizlice fotoğraflarını çekip kocasına atıyordu.Lina çoktan uyumuştu.
Aslı : kimin kocasııı buuuğğ ? Bu benim kocam . Kaslı , esmer ve yakışıklııığ ve çook seksi .
Aslı:
Aslı : ah şuna bak beee !
Marco : yanıma neden gelmiyo sen?
Aslı : şu an çok seksi ve çekicisin . Ya gelirsem gidemem ve orada sevişirim.
Marco : hmmm ! Bunu yaptı biz .
Marco:
Marco : bak sana ben foto attı .Aslı : aşkım bu poz ne ? Manken misin be adam ? Ay ben aklımı kaybettim niye yanına geliyorum koltuktayım.
Aslı , balkonda oturan adamın yanına yaklaştı. Ve adamın kucağına oturup sıkıca sarıldı . Adam sigarasını küllüğe koydu ve kadının beline sıkıca doladı ellerini . Elini kadının çıplak belinde gezdirdi ve dudağına öpücük kondurdu .
Birbirlerine aşkla bakıyordu ikili." Çok güzelsin Kız ! " dedi Marco . Aslı gülerek adama baktı. Adamın yüzünü avuçlarının arasına alıp sıkarak sevdi adamı .
" Kız mı ? Ay şimdi gülmekten öleceğim. Çok komik söylüyorsun."
" Kızıl! " dedi adam öyle içten söyledi ki öyle derinden . Kadını göğsüne yatırdı ve konuşmaya devam etti . " Sana hayatımı anlatmak istiyor ben . Benim bana kötü senin bana iyi , senin baba beni sevdi benim baba beni sevmedi . Çünkü ben ona itaat yapmadı . Mafya olmadı ben hiç. Ama o beni istediği çocuk olmamı istedi çok hep . Babam yok aannem yok.
Onlar kavga yaaapardı hep . Annem ağlıyordu sonra ben babam ölsün isterdi.
Babamı sevmiyorum Aslı sevemiyorum. İçimdeki küçük Marco onu affedemiyor .
Niye ? O benim baba . Ama değil baba sevmek demek ama o sevmedi . Annen çok iyi bir kadın. Bana borek , baklıva , sarma yapıyor beni sarılıyor oğlum diyo.
Senin baba bana damat diyo deden beni korkutuyor ama onu seviyorum. O da bizim çocuk olsun istiyor . Ben tek gibi hissediyorum hayaatta . Sen var evet ama yok . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) Italian
ChickLit[ ❗Fazlasıyla Yetişkin içeriklidir . Erotik kitap] " Ben hassas değilim, sen benim hassas noktamsın." " Fantezilerden hoşlanan ve libidosu yüksek bir kadın ve bir adam İtalya seyahatinde denk gelirse ne olur ? Sevişmek, onlar için bir tutkudan da...