Herkes , bahçeye inmiş keyif yapıyordu .
Anneannesi arada lafı evliliğe getiriyor imalı bakışlar atıyordu ikiliye. Annesi kızının sıkıldığını , bu konuşmadan bunaldığını sezmişti ve konuşmayı bölerek araya girdi.Kızıl kadın kendini direk mutfağa attı ve bardağa birkaç top dondurma koyup , bahçeye geçti .
Elindeki dondurmayı kaşık kaşık yiyen adeta dondurma ile aşk yaşayan Aslı , onu şuan duymuyordu.
Marco , yavaşça kızılın kulağına fısıldadı.
" Keşke beni de böyle iştahla yalasan , benimle öpüşürken böyle değilsin ! ""kızım , Marco ' ya buraları gezdirsene .
İkinize de bir değişiklik olur ! " dedi annesi sıkkın sıkkın oturan kızına bakarak. Ama Aslı şuan onu duymuyordu Marco ' ya laf yetiştşrmek ile meşguldü." Sus duyacaklar ! " dedi Aslı , Marco ' nun koluna vurarak.
" Kızım sana söylüyorum , Marco ' yu gezdir. " dedi annesi bu sefer sesi daha fazla çıkmıştı.
" Tamam , kalk gidelim ! " dedi elindeki dondurma bardağını masaya bıraktı ve önden yürümeye başladı.
Lavanta tarlasına gelmişlerdi , ikiside de derin nefes alıp veriyordu.
" Çok güzel bir kokuyor değil mi?, en sevdiğim kokudur bu ! " dedi Aslı elindeki sepeti adama lavanta toplaması için verdiği sırada.
" Ah biliyorum , senin kokun ile birleştiği zaman harika oluyor. Koklamaya doyamıyorum." dedi büyülenmiş bir şekilde kadına bakarken.
Aslı , telefon ile video çekiyordu . Nazlı ' ya atıp , onu buraya gelmesi için ikna etmek istiyordu kızıl kadın.
" Eveet , sen gelmek istemiyorsun ama şu manzaraya bak Nazlı , gelsene kızım kalırsın burada mis gibi eğleniriz. şu manzarayı görünce insanın içi açılıyor ." dedi . Marco bir anda telefonu eline alıp , " hayır çok yanlış asıl manzara bak tam burada ! " dedi Aslı videosunu çekerken.
" Yine bir takım çapkın hareketler ! " dedi gülerek Aslı.
Tam karşıdaki deniz manzarasını çekecekken ayağı kaydı ve Marco ' yu da peşinden sürükledi ikiside düştü.
Şuanki görüntü yanlış anlaşılmaya müsait bir görüntü idi. Marco , genç kadının üstündeydi.
" Kalkar mısın üstümden ? "
" Bence çok güzel bir ortamdayız bu güzel manzaraya karşı tenine karışmak ufak bir kaçamak yapmaya ne dersin ? " dedi kadının kızıl tutamlarını okşarken.
Tam ağzını açıp bir şey söyleceği sırada iki kız bağırdı.
" Abooo ! Kıız şunlara bak napıyolar burada ! "
Diğer kız da yanına geldi ve onlara bakarak güldü.
" Napacaklar ? Mercimeği fırına veriyorlar mm yada işi pişiriyolar artık her ne denirse ? "
Gülüşerek gittiler .
Aslı. , Oflayarak adamı üstünden itmeye çalıştı.
" Kalk ! "
" Hayır , şuan kalkamam çünkü lavanta kokusu ve senin kokun birbirine karıştı onu kokluyorum " Dedi kadının boynunu kokladığı sırada .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) Italian
Genç Kız Edebiyatı[ ❗Fazlasıyla Yetişkin içeriklidir . Erotik kitap] " Ben hassas değilim, sen benim hassas noktamsın." " Fantezilerden hoşlanan ve libidosu yüksek bir kadın ve bir adam İtalya seyahatinde denk gelirse ne olur ? Sevişmek, onlar için bir tutkudan da...