Bölüm 3

90.5K 1.4K 271
                                    

Marco , bir köşeye oturmuş , eline aldığı içkiyi kafasına dikerken annesinin dedikleri aklına gelmişti.

" Evlenmezsen benim mirasımdan ve servetimden yararlanamazsın. playboy !"

Alnını ve başının çevresini ovuşturdu. Sırf mirastan yaralanmak beş parasız kalmamak için , bir kadın bulup sevgili olmak çok aptalca gelse de zorundaydı geç adam. Etrafındaki kadınlara bakınıyordu.
Yanından geçen kadın göz kırparak kulağına fısıldadı . "vieni con me bruna"
( Benimle gel , esmer ! )
" Vaffanculo puttana ! " ( Siktir git orospu ! ) diye hırladı genç adam seksi kadının yüzüne doğru.

Normal şartlarda olsa , onu şuan şuracıkta ..

****
Aslı , bara girdiği sırada , birkaç erkek onu keserek göz kırpmıştı . Erkek her yerde erkek diye düşündü.
Barmen ' in karşısında duran bar sandalyesine oturarak konuşmaya başladı.
" hello, a whiskey please! "
( Merhaba , bir viski lütfen ! )

Barista , genç kadını başıyla onayladı.
Aslı , son derece baş döndürücü olmuştu.
Kızıl saçları dalgalanıyor , mavi gözleri ışık saçıyordu . Beyaz tenine , kızıl saçlarına yakışan yeşil dekolteli bir elbise giymişti.
Göz kamaştıran güzellik , karşısında sessiz kalmak zordu oradaki erkekler için.

Genç kadın , viskisini yudumluyor bir yandan da yarın ki rotasına bakıyordu.
Aşk çeşmesi ilk durağı olacaktı.
Yarının heyecanı vardı içinde , etrafa sıkılmış gözler ile baktı . Yanaklarını şişirip " çok sıkıldım ! bu viskiden sonra odama gidip , uyumak istiyorum " diye mırıldandı.

****
Marco , oturduğu yerden kalktı ve bar sandalyelerinin en sonuna oturdu.
"dare un vino rosso! " diye kükredi.
( Bir kırmızı şarap ver ! )

Adam başını yan tarafına doğru çevirip etrafına bakındı tekrar önüne dönüp , içkisini yudumladı.

Gözlerine inanamıyordu o kızıl kadın buradaydı . Sandalyelerin en başında kızıl saçları ile ben burdayım diye bağırıyordu.
Resepsiyonda kadının söyledikleri aklına gelince bir kahkaha atı.
"rossa, affascinante rossa!" diye fısıldadı.
" kızıl , büyüleyici kızıl!"

Kızıl saçları ile dikkat çekiyordu. Bu kadın Marco üzerinde bir etki bırakmıştı bile.

 Bu kadın Marco üzerinde bir etki bırakmıştı bile

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adama diyecek söz yok . Ultra yakışıklı yahu ... Esmer bomba

İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) ItalianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin