Herkese merhaba Ben Marco. Benim anlatımımı özledinizi düşünüyorum.
Ve bu bölümde ben anlatacağım.Birinci sex pozisyonumuzun ardından ikinci round için hazırlık yapıyorduk.
Yani bana sex düşkünü derler ama karım da bana benzemeye başladu. Bir söz vardı sizde mm neydi ? Üzüm üzüme bak karar mıydı ? Ondan işte. Atalarınızın sözleri ve deyimlerizle aram iyi değil. Beni sevmiyorlar . Neyse anlatayım ben.Sex oyuncaklarından vazgeçtim ama kelepçeyi arıyorum . Kelepçe ile farklı bir şeyler denemek istiyorum , çekmecenin her yerine baktım nerde bu ? " Bunu mu arıyorsun sevgilim ? " dedi karıcım. Arkamdan gelen sese doğru döndüm ama odaklanmıyorum çünkü karım çıplak . " Ver onu bana ! "
" Gel de al ! Sex planlarını bozdum galiba ! " diye neşeyle konuştu. Bana doğru yaklaşıyordu , şu göğüsleri , vajinası... Ah bu kadın beni gerçekten de delirtiyor . Parmakları tenim de gezinmeye başladı. Ellerimi öptü , bende tam onun eline öpeceğim sırada hangi ara yaptı bilmiyorum o an göğüslerine dalmışım , ellerimi kelepçeledi . " Aa kocacım hep sen silecek değilsin ya !"
Ne ? Ben doğru mu duyuyorum. Karım beni mi sikecek ? Yo yo ! Böyle bir fantezi hayal etmedim. Ama kahretsin ki ellerim bağlı. " Şimdi sıra gözlerinde ! "
Elleri sertçe çekiştirdim ama açılmıyor. Beni yavaşça sandalyeye oturttu , sikeyim önümü de göremiyorum ve en önemlisi sikilmek istemiyorum ." Seni öyle bir sikeceğim ki bana vermediğine pişman olacaksın ! " dedim sinirle. " Tabi kocacım. Fikrimi değiştirdim kalçanı bana dön , dur sana yardım edeyim , merak etme kayganlaştırıcı sürdüm , sadece sen bana bunu yaparken ben ne yaşıyorum aynı şeyleri yaşa istiyorum ." Sandalyeden yardımı ile kalktım ve beni yere dizlerimin üzerinde , kalçam ona dönük bir pozisyona sokmuş beni dediğine göre.
Ben korkuyorum... " Yapay penis .... Şimdi bunu götüne sokacağım kocacım. Ve sen hiçbir şey yapamazsın ." demesiyle bir anda kalçadan içeri giren bir şey , felaket bir acı ile inledim. " Ahhhhh sikeyim Aslı çıkar şunu kalçamı fazlaca zorluyorsun, kalçam yırtılacak . Dur dedim . "
Aniden içimden çıktı. Sikeyim ne büyük bir acıydı bu . " Sana söylüyorum seni öyle bir sikeceğim ki bana bunu yaptığına pişman olacaksın."
" Ee nasıldı ? " dedi ve ardından gözlerimi çözdü . Gözlerimi kapatıp , açtım Yüzümü buruşturup konuştum iste
" İğrenç iğrenç bok gibi. Sakın bir daha deneme.Gay bir adam olsaydım eminim bakire olurdum." güldüm , güldü." Yaaa gay olsaydın kocam olamazdın ama bestim olurdun . İyi bari ben amacıma ulaştım. Artık bu pozisyondan iğrenirsin ve istemezsin bunu bana yapmayı. "
" Konuşma , ellerimi çöz ! " dedim sinirim şu kırmızı tüylü , demir kelepçeleri gördükçe daha da artıyordu . Aslı etrafa baktı , komidinin üstüne de baktı , sikeyim hayır ama hayır....
" Anahtar nerde Aslı ? Bul ve çöz beni ! "
" Bilmiyorum . "
" Ne demek bilmiyorum Aslı ! "
Aslı , odadaki telefonu kullanıp oda servisini aramayı akıl etti nihayet.
" Çalmıyor ... Aşkım . Üzgünüm , telefon bozuk galiba. " Sinirle kafamı yukarı kaldırdım ve nefes verdim. " Ahh beynimi sikeyim , kimse rahatsız etmesin diye telefon kablosunu kesip , kapıya da rahatsız etmeyin yazını takmıştım . Nereden bilecektim , karımın beni sikeceğini. Giydir beni ve kendimi , aşağı ineceğiz. Şunu kesecek bir şey bulmaya. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) Italian
Chick-Lit[ ❗Fazlasıyla Yetişkin içeriklidir . Erotik kitap] " Ben hassas değilim, sen benim hassas noktamsın." " Fantezilerden hoşlanan ve libidosu yüksek bir kadın ve bir adam İtalya seyahatinde denk gelirse ne olur ? Sevişmek, onlar için bir tutkudan da...