Marco , kadının boynuna ve dudağına öpücük kondurdu ve geri çekildi. Kadının saçlarını okşuyordu." vieni da me volontariamente , rosso ! Diventa sobrio, poi faremo sesso più sensuale ! " diye tekrar fısıldadı kadının beyaz tenine.
( Bana gönüllü gel kızıl , Ayık olsaydın , daha şehvetli , ateşli seks yapardık .)" Ne dedin ? " dedi kadın fısıldayarak.
" Diyorum ki , ayık olsaydın daha ateşli seks yapardık ! "
Kadın , ellerini adamın göğsüne koydu , daha sonrada kafasını yasladı adama şehvet dolu gözlerle bakarak
" Ben sarhoşken de ateşliyim , esmer ! " Parmaklarını adamın dudaklarında gezdirdi." Neden bu kadar kusursuzsun , fiziğin , dudakların , bakışların , sesin ne bileyim , her parçan kusursuz ! Mesela şu göğsündeki kıllar bile o kadar Cool duruyor ki sana o kadar yakışıyor ki normalde kıllı erkekten nefret ederim ... ! "
Parmaklarını yavaşça gezdirdi , adamın vücudunda , ve pantolonun üstünden adamın penisini avuçlarına aldı ve hafifçe sıktı.
" Ve içimde olmanı , beni delirtmeni , zevke beraber ulaşmayı o kadar çok istiyorum ki ! " dedi kadın fısıldayarak.
Adamın dudaklarını dudakları ile birleştirdi , öpüşme yavaştı , iki dudağının arasına aldı adamın dudağını ve hafifçe ısırdı.Ve bunun hıncını alır gibi adam daha da ateşli öpüyordu kadını , dilleri ile talan etti ikiside birbirini.
Kadın , tekrar adamın kucağına oturdu.
Adamın üstünde ileri geri sürtünüyor , altındaki sertlik artmaya başlayınca daha da yavaşlıyordu . Adam yavaşça inledi.Kadının , kıvrımlı beli , dolgun göğüsleri ve kalçaları adama bir gösteri yapıyordu sanki.
Aslı , her hareket ettiğinde ve zıpladığında yukarı aşağı hareket ediyordu. Adamın kulağına yavaşça yaklaştı , " vücudun benim için delirirken , sen nasıl sakin kalabiliyorsun demiştin bana şimdi aynı durumdasın sende " dedi kadın dudaklarını yalayarak. Kadının teninde yavaşça gezdirdi parmaklarını , göğüs uçlarını iki parmağının arasına aldı ve ezdi..
" Sakin kalmak , çok zor ! " dedi adam." Sertliği hissedebiliyorum , bu çok güzel ! " dedi kadın adamın boynunu yaladı.
" Ve bu kokun , ahh ! Şuan sana o kadar çok açım ki , seni istiyorum sadece seni ! "
İkisininde çıplak tenleri birbirlerine değiyordu. Kadını , nazikçe yatağa tekrar yatırdı .Küloduna nazikçe dokundu kadının. Ve usulca içeri ilerledi parmakları , ıslaklık eline gelince
" beni bu kadar arzuladığını bilmiyordum , fuck sırılsıklamsın , ıslanmışsın !"
kadının dudağına öpücük kondurdu. Yavaşça okşadı , klitorisini öptü , ve yavaşça dili ile oynamaya başladı , kadın inlemelerini bastırmak için kafasını yatağa bastırdı.
" Vücudun şuan da içinde olmam için yalvarıyor bana ! " dedi adam tutkulu gözlerle baktı kadına.
Ve devam etti , kadının beli yay gibi gerildi tekrardan . Tepeciğine dili ile baskı yapıyordu . İleri , geri , sağa sola atıyordu .
" Marco , ah devam et , devam durma durma , isteah ! " dedi kadın inleme ile karışık.Kadının yüzüne gelen kızıl tutamları eli ile geriye itti ve dudağına öpücük kondurdu.
" Hoşuna gidiyor değil mi ? Şuan zevk sularında yüzmek için deliyorsun ! " dedi adam.
" Eveah ! " Adamın dil darbeleri daha da hızlanmıştı ...
Adam bir eliyle kadının sol göğsünü yoğuruyordu . İnce parmaklarını nazikçe kadının içine doğru itti ve ileri geri hareket ettirmeye başladı hareketleri hızlanmış , kadın daha da deliriyor , kendinden geçiyordu . Sona yaklaştığını anladığı sırada dilini devreye soktu. Ve kadın , zevke ulaşmıştı adam ağzına gelen sıvıyı seksi bir şekilde ağzından geri tükürdü.Kadın olduğu yerde büyükçe kısık sesle inledi. Adamın sırtına tırnaklarını geçirdi.Ailesi duymasın diye dudaklarını birbirine bastırmış , bazen de ısırmıştı .
" Bundan daha fazlasını yapmak isterdim , seninle seks yapmak , içine karışmak ...! " dedi vajinasına bir öpücük kondurdu.
Kadının dudaklarına doğru fısıldayarak" Aaa Aslı , bu konuda hakkımı yedirmem, bi gün görme şansın olursa işte o zaman anlarsın ! demiştim sana ve şuan seks konusunda ve tatmin etme konusunda ne kadar başarılı olduğumu az da olsa anladın , ama seninle seks yaparken daha da iyi anlayacaksın bunu emin ol ! " dedi adam .
Penisi sanki bir kalp gibi atıyordu . Ama alt tarafına istediği şeyi veremezdi . Aslı ' nın ayık ve kendi isteği ile sevişmesini istiyordu . Başka biri olsa şu dakikaya kadar kaç kere becermişti. Ama bu kadın farklıydı , inatçı ve kızıll . Son kez kadının göğüslerinden başlayarak , boynunu dudaklarına kadar yaladı . Sonra kadının dudaklarını öpmeye başladı , kadının dilini emiyordu . Kadının neredeyse soluğu kesilmişti . Nefes nefese ayrıldı ikiside.
Marco , her zaman kızıl ve bir de esmer kadınlara bayılırdı .
Yerden , kadının sütyenini alıp , giydirdi. Daha sonra kadının dolabına ilerledi , sessizce kapağı açtı ve bir gecelik çıkardı , kadına giydirdi. Eğer sabah kadın çıplak uyansaydı , onu öldürürdü . Kadının beline sıkıca sarıldı ve kendini uykuya teslim etti .Marcooo 🤤🔥🔥🔥🔥😂
Eee nasıl gidiyor kitap? Ben bile tekrar tekrar okuyorum , aşırı sarıyor 😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) Italian
ChickLit[ ❗Fazlasıyla Yetişkin içeriklidir . Erotik kitap] " Ben hassas değilim, sen benim hassas noktamsın." " Fantezilerden hoşlanan ve libidosu yüksek bir kadın ve bir adam İtalya seyahatinde denk gelirse ne olur ? Sevişmek, onlar için bir tutkudan da...