60.Bölüm +18

5.8K 111 26
                                    

Marco - Anlatıcı

Bebeğim doğsa da sevsem diye düşünüyorum. Gelse artık e tabi haklı böyle bir dünyaya gelip gelmemekte kararsız kalmış da olabilir. Aslı ile cinsel hayatımızda normale dönecek o doğduğında . Yani taşlı kuş işte . Of ama şuan karşında iç çamaşırları ile duruyordu . Sıcak olduğunu söyleyip bu şekilde oturuyordu. Ama bu bana yapılmaz ki. Ben dayanamam hocam dayanamam. Aslı ile film izlerken düşüncelerimde boğuluyorum. Yan yanaydık.
Gözlerim hep vücuduna kayıyordu.

" Marco aşkım çok sıcak! Of sokağa da çıkıp yürüyemiyorum sokaklardan sidik kokusu geliyor. Bu nasıl medeniyet lan ."

" Aşkım konu bizim sokaklara ne zaman geldi. Çıplak dolaş evde. Hem daha iyi olur senin için."

" Sonra azıyorsun Marco . Şu bi taraflarınızı kontrol ettiğinizden hayat daha iyi olacak biz kadınlar için."

" Ama şimdi sen çok guzelsin . Karım için erekte olmayıp baska bir kadın için mi olayım napıyım? Bak mesela şuan senin bir dokuşun bile beni uçurur . "

Ayağa kalkıp şortumu çıkardım. Boxerımla yanına oturdum." Şimdi aynı oldu biz . " diyip göz kırptım. Gözlerioraya  kayıyordu. Arsızca gülümsedim. " Özledin mi onu ? O seni çok özledi. Her gece seni soruyor . Ben de onu susturuyorum . "

" Marco ! Dikkatimi dağıtıyorsun ! "

" Benim dikkat çoktan gitti karıcım. Bence dikkatimizi toplamalıyız. "

Televizyonu kapatıp ona doğru eğildim. Dudaklarına öpücük kondurup geri çekildim.
" Bu kadar mıydı ? " dedi dudaklarını kıvırarak.

" Marco öp beni ! Ve sonrasında devam edelim oral s.x yap bana bu bi emir . Evlilikte cinsellik çok önemliymiş cidden."

" Evli olmasaydık bile bizim için bu hep önrmliydi amore." Elimi göğüslerini götürdüm. Çok hassaslsşmıştı. Yavasca sütyeninin içinden elimi soktum .

" Ah yeter ! " diyip sütyrnini kendi açtı. " Ow ! Vahşi kızıl kedi ! "

Dudaklarıma tekrar yapıştı. Tüm özlemimizle öpüşüyorduk . Elimi karnının izin verdiğince vajinası götürecekken ıslaklık fark ettim çamaşırında. " Sen ön sevişme başında bile bu kadar çok ıslandıysan karıcım. "

" Dirty talka devam ederiz kocam . Önce beni bir doyur . Günlerdir açım . " Elimle vajinasını çamasırının üstünden okşayarsk onu gıcık etmeye çalışıyordum. Elimi tutup sinirlice vajinasına yerleştirdi. Elimle dairesel olarak masaj yapıyordum. Ve aşağı yukarı....

Dört parmağımı ağzına götürüp ıslattım. Ve eğilip hızlıca içine soktum. Oldukça yavaş gel git yaptığım sırada inleme sesini duyuyordum . Bu hızlanmam için işaretti . Hızlandıktan sonra içinde parmaklarımı çıkardım. İki elimi de kullanarak vajinasını araladım. Dilimle basından sonuna kadar yaladım. Dilimin uç kıdmını kullanarak vajinasının iç kısmını uyarmaya çalışıyordum . Elleri saçlarıma gittiğinde kafamı o yönlendiriyordu.

" A- aahhhh ! Çok özlemişim . Doğurduktan ve kendime geldikten sonra beni her gün becermeni isteyebilirim."

Vajinası ile öpüşürken bu karnından doayı pekte kolay olmuyordu. Erekte olmaya baslamıştım. Ve işin sonunda kendimi tstmin etmem gerekecekti. Zevk sıvısı ağzıma geldiğinde onun rahatlama sesini duydum. Çok çabuk erekte oluyordu bu dönem sebebiyle mi bilmiyorum.

İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) ItalianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin