Daha fazla bekletmek istemedim ama biraz kısa oldu.
Anlatıcı -Marco
Herkese merhaba. Bugün kızım okula başlayacak. Tüm işlemleri 1 hafta içinde halletmiştik . Aslında bunları ben İtalyanca anlatıyorum gibi düşünün.
Ama o zaman da siz anlamadınız n
İeyse nerde kalmıştım evet kızım okula başlayacak. Şuan yanımda yatıyor, ah kalbim iki sevdiğim kadın kollarımın arasında. Yavaşça eğildim ve kızımın yanağına bir öpücük kondurdum. Sonra saçlarını okşayıp nazikçe fısıldadım. " Bebeğim, oggi è il prima giorno di scuola "( bugün okulun ilk günü)Tekrar aralıklarla öptüm . Başını iki yana huzursuz bir şekilde salladı ve gözlerini açtı. " Buongiorno Angela mio!"
" Boncono Marco. " deyip ellerini yüzüne koyup beni kendine çekti ve öptü. O sırada gözlerimi yana çevirdiğimde bizi kıskanç bakışlar ile izleyen karımı gördüm.
" Nee ? Devam edin siz ben hiç bozmayayım. " Sesi oldukça trip doluydu bakışları da bunu destekliyordu. Tam kalkacağı sırada onu yatağa düşürdüm ve üzerine eğildim. " Kalk üstümden sen git kızını öp ! "
Kulağına eğilip fısıldadım . " Seni gece öpmeyi planlıyordum. Yada Lina okuldayken. " deyip sırıttım. Karımın dudağına bir öpücük kondurdum ve üstünden kalktım. O sırada kızım bizi gülerek izliyordu. " Çok mu hoşuna gitti teyzecim ." dedi Aslı Lina ' yı gıdıklayarak .
" E evet siz çok eğlencelisiniz ben dün okula gidicem çok güzel. " dedi Lina.
( Çocuklarda bu yaşta zaman kavramı gelişmez. )Kızımı sırtıma alıp banyoya doğru ilerledim. " Marco kaka geldi. " diyordu kucağımda. Onu yere indirdim . Ve arkamı dönüp gözlerimi kapattım.
5 dakika gibi sürede bana seslendi. Evet kızım artık tuvaletini söylemeye başlamıştı." Marco bitti ! " deyip poposunu döndü. " tira lo sciacquone kızım ! ( Tuvalet sifonunu çek." Geldi ve merdivene çıkıp sifona bastı . Küçücük bir kaka için miydi bu ?
Elime kenarda duran ıslak mendili aldım.Ve nazikçe temizledim. " Marco su ! Su " deyip kenarda onun poposunu suyla yıkamam için işaret ediyordu.
" Temiz oldu bence ! " deyip onu musluğun yanına götürdüm ve ellerini yıkaması için yardım ettim.Sonrasında onu banyoda onu musluğun yanına oturması yardım ettim . Ne söyleniyor bilmiyorum onun adı ne?
Sonra saçlarını düzeltip, ona iç çekerek baktım. O büyümüştü... " Kızım sana söylediği hatırlıyo musun? Lina seninle beraber yemek yiyelim derse biri sen ne diyor? "" Üzgünüm , babam bir manyak."
" Uyku saatinde beraber uyumak isterse?"
" Üzgünüm, babam bir manyak!"
Saçlarından öptüm. O da küçük ellerini omzuma sarabildiği kadar sardı. Bana sıkıca sarılıyordu. En sevdiğim şey ise dizime yatması....
" Ti amo amore ! " ( Seni seviyorum aşkım.) deyip bir kez daha sıkıca sarıldım. Onu yüzü aynaya dönük olacak kendini görebilecek şekilde oturttum. Çekmeceden tarak alıp saçlarını nazikçe taramaya başladım. O bir anda ağlamaya başladı. " Baby ! What's wrong ? " ( Sorun ne ? )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) Italian
ChickLit[ ❗Fazlasıyla Yetişkin içeriklidir . Erotik kitap] " Ben hassas değilim, sen benim hassas noktamsın." " Fantezilerden hoşlanan ve libidosu yüksek bir kadın ve bir adam İtalya seyahatinde denk gelirse ne olur ? Sevişmek, onlar için bir tutkudan da...