30 . Bölüm

29K 523 242
                                    

Bölüm biraz tadımlık oldu 😂
Marco ' nun grip olmasının ardından o koskoca adam gitmiş yerine küçük bir çocuk gelmişti sanki . Sürekli kadından bir şeyler istiyor , o yapmayınca da mızmızlanıyordu .

" Aslı , ben ölücem galiba ateşim var mı ? Baksana bi ! 38 derece gibi geldi bana." dedi Marco ağzına dereceyi götürürken.

Aslı adama göz devirerek baktı. 2 serum yemişti bu koskoca iki günde.

" Sevgilim ! Alt çekmecede temassız Ateş ölçer var onunla yap daha pratik yani her Saniye ateş ölçüyorsun senin için daha pratik . "

" Üşüyorum ben ! Isıtıcıyı getirir misin ?
Birde vitamin "

" İyileşmen için dua ediyorum . Ya Allah aşkına malikane mi her ne boksa koskoca evde yaşıyorsun ve ısıtıcı istiyorsun bu ne vizyonsuzluk ... yerden ısıtmalı değil mi sizin burası  ?"

Marco dudaklarını büzerek " iyi peki ben kalkarım almak için merdivenden düşersem üzülme sonra . "

" Ya neden böyle oldun sen ? Şuan karşımda 5 yaşında bir çocuk var sanki." dedi Aslı ısıtıcıyı getirmek için odadan ayrıldı.

Isıtıcıyı alıp , döndüğünde uyumuş olan adamı gördü . Isıtıcıyı çalışırıp  , adamın yanına oturdu . Saçlarını okşayarak , baktı yüzüne . Şu esmer teni , saçları , kirpikleri , dudakları ...

Ona artık inanmıyordu her ateşim var dediğinde  bir de  Aslı ölçüyor ama normal çıkıyordu . Bu sefer yine ateşi kontrol etti alnını öptü . Marco haklıydı , biraz ateşi vardı bu doğruydu .Adamın üstünü terlemesi için örttü . Alnına havlu koydu .Ve karşı koltuğa geçip kitap okumaya başladı .

***
Birkaç zaman sonra tekrar kontrol etti ateşi düşmüştü . Ve aşağıya Bella ' nın yanına indi.3 saatin sonunda Marco uyanmıştı tekrar kendi ateşini  ölçtü . Var gücüyle bağırıyordu .

" Aslı koş ! Aslı yanıyorum . Sol tarafım ateşli , sağ tarafım normal . Bu nasıl olur ?
%50 ateşliyim ! "

Kadın telaşla adamın yanına koştu .
"Ne oldu ? "

" Sol tarafım ateşli , sağ tarafım normal . Bu nasıl olur ?%50 ateşliyim ! " dedi kadına ateş ölçeri göstererek.

Kadın gülerek adamın yanına oturdu.

" Sevgilim sen her zaman ateşlisin "dedi gülerek.

" Gülme , ateşim var ateşim. "

Kadın adamın sol tarafına geçti ve adama ısıtıcıyı gösterdi .

" Sen uyurken bunu taktım. Gerçekten hiç  fark etmedin mi ? "

" Hayır ! Ah tanrıya şükür . Yani ateşim düştü , şuan kendimi daha iyi hissediyorum sadece biraz öksürük var o kadar ! "

" Düşecek tabi benim gibi bir hemşire sana sabaha kadar baktı ."

" Diyorum ki hazır bende iyileşmişken dışarı çıkalım mı ? " dedi kadının saçlarını okşadığı sırada .

Aslı bir mutlulukla başını salladı.Ve hemen giyinmeye gitti . Marco kadının bu haline güldü ve dolaptan beyaz keten pantolon ve beyaz tişört  çıkarıp , giydi.
Aslı  da  beyaz bir şortlu tulum giymişti.

İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) ItalianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin