Görsel Bölümcük✨

32.1K 422 24
                                    

_Aslıbruno:  This is the maximum photo to be shared with the beloved

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

_AslıbrunoThis is the maximum photo to be shared with the beloved . ( Sevgili ile paylaşılacak maksimum fotoğraf bu )

                                50.000beğeni , 2k yorum

İammarcobruno :  I'm not Boyfriend yours.I ' m husband yours ❤️ ( ben senin erkek arkadaşın değilim . Ben senin kocanım)

Nazlıyaman:  Ya Türkçe konuşun kardeşim anlamıyorum . Bu arada fotoğrafa düştüm . Nerdee ? Bende bundan istiyorum.

Simone.cusino : Dove ? ( Nerede )

Azram : bu kız bu İtalyan ile evlenmeden önce 20 k takipçisi vardı şuan 100 k olmuş yuh ama . Adam iş adamıymış vay aw . Nerde bende bu şans kızla aynı yaşta olmam dışında problem yok .  Bu arada adamın takipçisine az önce baktım yuh 600 k kesin bot ! 🙁🙁🙁

Karaprensesacayip şipliyorum bu çifti

User0931: Acaba çocuk Müslüman oldu mu ?

Leylaamakim : Bende İtalyan koca istiyorum .

BoraKalay: Bu kadın hayalimdi ...

iammarcobruno : BoraKalay Fuck off !

EmremiBacaklara bak ! Bazen su olmak istersin !

iammarcobruno : emremi Onu bilmem ama senin ecelin olmak isterim.

.
.
.
.
.

i

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


i

ammarcobruno : ecco la mia vista mattutina ( işte benim sabah manzaram)
    
                    200k beğeni , 56 k yorum

_Aslıbruno : vieni ad aiutare ( gel yardım et )

iammarcobruno : You're learning Italian
( İtalyanca öğreniyorsun )

nazlıyaman :  ya yeter bu seferde İtalyanca konuşuyorsunuz . Anlamıyorum diyorum .

Simonecusino : my view is house and cars  ( benim manzaram ev ve arabalar)

CarolinaHe : seni ben istiyorum

Bolirta: Neden ? Hayat

Hermoneklit: Ah bu adamda evlendi.

GuliaRet: Bu adam İtalya ' da mı yaşıyor?

EmilyBwu : neden yakışıklı erkeklerin stoğu tükeniyor . 😬

LeyiaYuji :  Bu kız türk mü ? Çok güzelmiş

KameliaOa:  Kızın saçları kesin boya . Bence doğal kızıl değil . Hiç yakışmıyorlar mide bulandırıcı 😠

    _AslıBruno : KameliaOa sen kısaca kıskanıyorum sizi desene .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.      

                          DM

_AslıBruno : Ne çok kız takipçin varmış.

iammarcobruno : Kıskandın mı ?

_aslıbruno :  Hayır !

İammarcobruno :  evet baya fazla hatta 600 binin çoğu kadın . Bununla ilgilenmiyorum . Şirketimin ve markamınreklamını yapmak için kullanıyorum çoğunlukla . Ama o kadınlar sikimde değil . Sikimde olan başka bir şey !

_Aslıbruno : Yuh diyorum sana . Ne terbiyesiz bir şey oldun sen  ? Ah doğru sen hep böyle bir adamdın.

İammarcobruno : 🤣🤣 karıcım . Yukarı gelip bana yardım eder misin ? İndirmem gereken bazı şeyler var .

_aslıbruno : fesat olmak istemiyorum.

iammarcobruno :  fesat?  Fe satmak  ? Bu ne demek ?

_aslıbruno : sonra anlatım yazmaya üşendim.  Yukarı geliyorum .


İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) ItalianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin