43. Bölüm + 18 ! ( Fazla Detaylı)

63.5K 385 296
                                    

İammarcobruno: my soul  , my heart A

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İammarcobruno: my soul , my heart A. (ruhum , kalbim ). 552.977 beğeni 35.000y
Belamık: kocam olman gereken konular var Marcoooğ 😋 o değil de bunlar Türkiye' de ne ara popüler oldu her sayfada bunların foto ve videosunu görmekten sıkıldım biraz
Karmıcnm: Bu kız ve bu adam nasıl bir sevap işlediler de birbirlerini buldular? İkisinin kimyası mükemmel . Aw esmer ve kızıl uyumu üf.Kız çok ateşli ve güzel . Adam da fena seksi ah ah ....
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
Anlatıcılar sıra ile- Aslı ve Marco Bu bölüm baştan sona+18 . ilk defa bu kadar cinsellikle ilgili detay verdim hadi öptüm bay :)
Kocamla başbaşa kalmak için dolaşmaya çıkmaya karar verdik. Çok değişik ya bugün yolda yürürken bizi birkaç kişi durdurup foto çekinmek istedi . İnsanların bizi tanıması çok garip geliyo hala . Radyoda " Feel it " çalıyor . Bu şarkının bizim için bir anlamı var bakalım hatırlıyo mu ? Marco ' ya dönüp sordum.

" Esmer şekerim bu şarkıyı hatırlıyor musun ? Sana ne hatırlıyor ? "

Kısa bir süre düşündü ve yanağımı okşayıp konuştu. " Seni ... Seni barda gördüğümde bu şarkı çalıyordu . "

Neden bilmiyorum regl olduğumda daha azgın oluyorum . Önceden bu isteği kendimi tatmin ederek gidersem de sevişmek en güzel tatmin yoluymuş . Kocama şimdi oral sex yapıcam haberi yok şuan uslu uslu araba kullanıyor. Şuan öyle masum ki tüm dikkatini yola vermiş . Önce işe saçımı tepeden toplama ile başladım . Kafasını bana çevirdiğinde saçımı topladığını gördü. Gözleri kocaman açıldı ve heyecanla konuştu.
" Sevgilim yoksa ? " diye sordu.

Güldüm ve başımı evet anlamında salladım. " Evet tam da aklından geçen şeyi yapacağım ."

" Allora ( o zaman ! ) deyip ani bir fren yapıp durdu. He söyledim tabi kenara çekti önce araba yol ortasında değil. Zaten kimsecikler yok.

Elimi penisine yakın olan bölgede pantolonun üzerinde dolaştırmaya başladım. Şaşkınlık ve heyecan içinde bakmaya devam ediyor.

" Seni tatmin etmeyi seviyorum. " deyip boynuna öpücükler kondurmaya başladım . Kafasını yana çevirdiği sırada araba küçük olduğundan cama kafasını çarptı ve acı ile inledi.
" Ayya ! " ( Bu kelime İtalyanların acıyı telaffuz etme şeklidir . Yani kısaca acıya verdikleri tepki. Bizde Ah vesaire gibi Uh gibi falan filan.)

" İyi misin ? " diye sordum.

" Bu çok saçma bir soru. Oral sex yapacağını anladım ve iyi değilim manzaralı bir yer biliyorsan tarif et gidelim ve mutlu son ."

İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) ItalianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin