20. Bölüm

37.9K 848 174
                                    

Size benden bayram hediyesi🍬🍬 iyi bayramlar 🍬🍬❤️

Marco , erkenden uyanmış , göğsüne sokulmuş yatan  kadını inceliyordu.
Aslı .... Asi , hırçın , güzel , seksi ...

Hafifçe kadının saçlarını okşadı . Bu kadın diğer kadınlar gibi değildi . Diğerleri onunla sevişmek istiyordu ama Marco istemiyordu. Ama bu sefer işler tam tersi ...

Marco , onunla olmak için delirirken kadın ondan kaçıyor adam sebebini bilse de kendine engel olamıyordu.
Aşk diye bir şeyin olmadığını  yıllarca kendine inandırmıştı bir kere ...
Sahiden aşk , ilk görüşte aşk mesela var mıydı ?

Aslı , yerinde yavaşça kıpırdandı . Şuan adamın göğsünde yatıyordu ona sıkıca sarılmış bir halde ... Marco ' nun siyah tişörtünün üstüne tutam tutam dağılan kızıl saçları öyle büyüleyici ki ...
Ve o güzel kokusu , adam onun en çok kokusuna bayılıyordu.

Aslı , yavaşça gözlerini açtı . Ve aniden oturur pozisyona geçti ve sinirle konuşmaya başladı.

" Sınır çizmiştik , battaniye ile yaptığımız sınırı geçmişsin ? Benim alanımda ne işin var ? Bir fırsatı da kaçır be  ! "

" Kızıl , acilen bir göz doktoruna gitmen gerek . Çünkü göremiyorsun ! Baksana burası benim alanım ! "

İkilinin tartışması yarım kaldı .Bu tartışmayı bölen kişi annesiydi.
" Kıızııım  ! Hadi uyan annem ! Bu arada Marco nerde yerinde yok ? Yoksaa ! "

Aslı hemen ses tonunu düzeltip " annecim bilmiyorum onu sabah erkenden çıkmış olabilir ! Genelde yürüyüş yapar  ! "

" Hmm , iyi  iyi ! Hadi gel oyalanma ! "

" Tamam annem ! "

Aslı , yanında  kahkaha atmamak için kıvranan adama baktı .

" Marco , yürü kalk atla şu camdan , inandırıcı olsun diye biraz koş sonra gel , hadi çabuk ölmek istiyorsan yap ! "

" Bu isteyeceğim son şey ! Lanet olsun İtalya ' da olmayı dilerdim şuan ! "

" Boş yapma haydi haydi !!! "

Marco , camdan aşağı baktı ama nafile ...

" Kızıl , burası biraz yüksek değil mi ? " dedi adeta yalvarır gibi baktı . Bu bakışının şuan işe yaramayacağının da farkındaydı genç adam . Son çare derin nefes aldı ve atladı.

Aslı , arkasından alt dudağını ısırmış bir halde adama bir şey olmaması için dua ediyordu.

Marco , atlamıştı. Ağzından küçük bir inilti çıktı. Aslı tedirgin bir ses ile

" Marco , iyi misin ? "

" Sanırım bacağım kırıldı !!  Ah ! " dedi bacağını ovuşturarak.

" Üzgünüm ! Atlamasaydın da aynısını olacaktı . Belki daha beteri ! Buna şükür et İtalyan ! "

" Waow ! İtalyan ! Bunu söyleme tarzını sevdim !! "

Aslı , güldü . Marco da kısa bir süre sonra güldü ve ayağa kalkıp gitti.

______________&_&&&&&&&____________

Aslı , odayı topladı ve içeriye geçti.
Annesi sofrayı çoktan hazırlamıştı bile.

" Ooh annelerin bir tanesi !! Ellerine sağlık ! " dedi kadının yanağına sulu bir öpücük kondurup , yanağından bir makas aldı.

İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) ItalianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin