25 . Bölüm + 18

87.8K 842 212
                                    


" Arabada su var mı ? Yada ne bileyim soğuk bir şey ! "dedi oflayarak Aslı. Bugün hava fazla sıcaktı.

" Yan tarafında olmasıgerekiyo soğuk tutan kabın içinde su olması lazımdı bir bak ! " dedi bir yandan da gözü direksiyonda idi.

" Ah buldum sonunda ! " genç kadın kana kana suyu içiyordu , susuzluktan ölmüştü.

+18 başlıyor.

Birkaç saat sonra Aslı ' yı ateş basmıştı .
İçinde cinsel istek uyanmış şuan onunla deli gibi sevişmek istiyordu. " Kenara çek, Marco arabayı kenara çek ! " dedi Aslı kendini zor tutuyordu.

" Arkaya gel hadi benimle arka koltuğa gel
Çabuk acele et ! "

Aslı , adamı peşinden sürükledi. Aslı , Marco ' nun üstüne eğildi . Ve dudaklarına yapıştı , onu deli gibi öpüyordu Marco da ona karşılık vermeye başladı ve öpüşme alevlendi.

" Kızıl , arabanın tüm canları siyah film ile kaplı ! Bizi kimse göremez ama bu burada olamaz burada yapamayız " dedi ama içten içe de istiyordu Marco içinde aylardır kızıl kadına karşı olan arzu ve zevk adamın gözlerinde peydah olmuştu çoktan.

" Umrumda değil , seni istiyorum . Sana bir zevk borcum var hatta iki ."

Kadın onu duymuyordu elleriyle pantolonun üstünden okşadı adamın penisini. Ardından yukarı çıktı narin parmakları gömleğin düğmesini birer birer açtı , ardından daha fazla sabredemeyip , yırttı gömleği.
Adamın tenine dokundu , kaslarına dokundu .

Aslı , adamın pantolonunun kemerini çözdü adamı zevkten deliye döndürmek istiyordu tıpkı onun ona yaptığı gibi.
Kısa zaman içinde baksırı da sıyırıp attı.
Adamın penisi gözler önüne serildi.
Bunu daha öncede görmüştü. Temiz , büyük , göz alıcı ...

" Emin misin ? Bunu yapmak istediğine ,bak zorunda değilsin kendini zorlama !" dedi Marco kadına kıyamıyordu Aslı ' yı kısa sürede tanıdıysa da bunu daha önce yapmadığını tahmin edebiliyordu .

Aslı ' nın kafasını geriye doğru yatırdı ve iki parmağını soktu ağzına ve ileri geri hareket ettirdi boğazına doğru ilerledi.
Aslı , öğürdü.

"Kızıl emin misin ? Görmüyor musun parmaklarım bile seni böyle zorluyor onu nasıl ağzına alacaksın lütfen kendini zorlama hepsini ağzına almak zorunda değilsin . Hatta şuan bile vazgeçebiliriz."

Aslı , olumsuz anlamda başını salladı.
Ve Marco ' nun penisini ağzına aldı.

"Marco şu hala bak ıslanmışsın . Bu harika beni bu kadar istiyorken seni geri çevirmem ! "

" Benimle oynama kızıl ! "

Önceden akan zevk suyunu yaladı . Parmakları ile nazikçe dokundu ıslaklığa sonra parmaklarını yaladı .

Aslı tüm bunları yaparken Marco ile göz temasını bir an olsun bırakmıyordu.
Islak kıvrak dili adamın teni ile buluşmuş

Marco yavaştan zevke gelmeye başlamıştı.
Ama ne olursa olsun ikili göz temasını kesmiyordu.Ve uç noktasına öpücük kondurdu çevresini de yaladı. Marco kafasını geriye doğru yatırdı , zevkten deliye dönmeye başladı tekrar. Marco ' nun aleti kalp gibi atıyordu kadının elleri arasında.

İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) ItalianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin