Bebeğimize alışma süreci iyi gidiyordu. Anne ve baba olmuştuk. Ama karı ve koca vakitlerimiz azalmıştı. Marco eve geç geliyordu. Ben de uyuyor oluyordum. Bilmiyorum sanki sanki bazı şeyler değişmiş gibiydi . Birbirimizi unutmuştuk sanki. Tüm bu düşünceler eşliğinde televizyonun karşısına geçmiş cips yiyerek film seyrediyordum . Kapı sesini duyar duymaz uyku mooduna geçmiştim. Kapı kapandı ve ayak sesleri yakınlaştı . Sonra uzaklaştı, merdiven çıkma sesi derken odanın kapı kapandı . Yuh bu kadar mıydı ? İnsan bir yanıma gelmez mi gelir . Sinirle oturma pozisyonuna geçtim . Ardından mutfağa geçip su içmek için dolaptan bardak almak istedim . E amaaan ! Ben makinayı boşaltmamışım . Amaan sabah yaparım . İçinden bardak alıcakken ayak seslerini duydum . Mutfağa o girmeden önce kalçamı geriye doğru atarak eğildim. Her zaman kalçama vuran ve arkadan gelip sarılan adam tık yok. İçten içe kırılsam da belli etmiyormuş gibi kapağını kapatıp önğnden geçerek sürahiyi aldım . Doldururken nihayet dudaklarından kelimeler döküldü. " nasılsın ? günün nasıldı ? "" İyi ! Harika ya ! İnek gibi göğüslerim dışarıda emziren emzire gezdim evin içinde . Ne olsun işte ! Tek olunca yani .. Kızın bu aralar çok ağlıuor . Babasını pek göremiyor falan. Banyo yapmışsın sen çok nadir gece banyo yapardın ?" şüphe ile yaklaşarak sordum. O da neyi kast ettiğimi anladı mı bilmiyorum.
" Ha evet ! Çok yoruldum bir de yeni mağaza için yer baktık . "
" Çok yorgunum . Her yerim ağrıyo ! Ben yatıyorum . Gece de kesin uyanıcam o uyanınca."
Belindeki havlu yere düşeecek bir eliyle tututordu .Gözlerim arada oraya kayıyordu. Kendine hakim ol Aslı . " Üzgünüm.. Bir bakıcı tutmamızı ister misin ? Yarın sekrete söyleyeyim iyi birilerini bulsun sen de seçersin."
" Olur . Sırtıma biraz masaj yapar mısın? Masaj aletini bulamadım. En son sen almıştın."
" Tabi ! " Sırtımı dönerek ona biraz daha yaklaştım. Kalçam son zamanlarda biraz daha genişlediğinden penisine değmişti . Bir adım ileriye gittim. Parmakları omzumda nazikçe dolanıyordu. Birkaç dakika sonrasında " Yeter mi ? Yarın toplantı var . Son kez evraklara bakıp uyumam gerek. İhale için hazırlık yapıyoruz . Bunu alırsak İtalya ' da ki en büyük iç çamaşırı markalarına rakip olabileceğiz. "
Marco para derdine mi düştü ? Bu ne hırs ! Kaç gündür yeter ya ! Gör bizi be adam gör.
" Tamam ! "Aklıma bir fikir geldi . Güzel bir gecelik giyinmek ... Bu adam artık beni arzulamıyor.
Eskiden olsa en ufak hareketim onu tahrik ederdi. Yaklaşık 2 aydır tık yok .Ben yukarı ondan önce çıkmış ve siyah renk konusunda karar vermiş ve giyinmiş yatacak iken kapıyı açtığında karşısında beni bu halde görünce yutkundu. Baştan aşağı süzmüştü. Dudaklarını hafifçe yalayıp boğazını temizledi.
" Sen böyle mi uyuyacaksın ? Üşürsün ! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) Italian
ChickLit[ ❗Fazlasıyla Yetişkin içeriklidir . Erotik kitap] " Ben hassas değilim, sen benim hassas noktamsın." " Fantezilerden hoşlanan ve libidosu yüksek bir kadın ve bir adam İtalya seyahatinde denk gelirse ne olur ? Sevişmek, onlar için bir tutkudan da...