40.Bölüm - Geç Gelen Yılbaşı 🎄

17.4K 465 117
                                    

* arkadaşlar okunma sayısı çok düşük- belli bir sayıya ulaşması için bekletiyorum. Şu yukarıdaki yıldıza basın gardaşlar. Ve birde olum Çoğu Marco ' nun iyi Türkçe konuşmasına takılmış aMk nasıl yazayım ben İtalyan ağzıyla Türkçeyi. Danilo muyum lan ben . Mış gibi okuyun işte zaten klavye yanlış yazsam direk düzeltiyor. HA BİDE YAZARKEN YANLIŞLAR OLABİLİR NAPİM OKU GEÇ. BAZILARINız VAR Kİ YAZMA İSTEĞİMİ SÖMÜRÜYOR. MADEM ÇOK BİLİYORSUN SEN YAZ DA OKUYALIM BİZİM MİLLET ELEŞTİRMEYİ BOK ATMAYI SEVİYOR. AMA İCRAAT YAPMIYOR.

Anlatıcı - Yazar

Muhteşem üçlü en son taşındıkları eve gelmiş , mışıl mışıl beraberce uyumuştu.
Şuan tek uyanan Aslıydı. Manzarasına bakıyordu kocası ve minik Linoş sarılmış uyuyordu. Biraz daha yaklaştı . Adamın uyurken dudakları büzüşmüş bu hali ile çok tatlı olmuştu zaten dolgun olan dudakları şimdi daha bir tatlıydı. " Ne tatlısınız siz ! Şükürler olsun ki ikinize sahibim. Şu boktan hayatta senin gibi bir adamın kocamın olması ne büyük bir ayrıcalık. Sana bunu söylemedim ama köydeki bir çok insan seninle evlenmememin gerektiğini söyledi. Hristiyan bir adam ile evlenemezmişim ama bilmiyorlar ki sen nice müslümandan daha iyi bir kalbe sahipsin. " diye fısıldadı adamın kulağına. İkisininde saçlarını okşadı, öptü. Marco ise mırıldanarak gözleri yarı açık " Sen neden hazır değilsin ? " diye konuştu adam uykulu , uykulu.

" Neden hazır olmam gerekiyor? " diye konuştu gülerek kadın.Marco önce göğsüne sokulup uyuyan minik kızın saçlarından öptü sonrada karısının saçlarından ve dudağından. " Neden mi ?
İstanbul ' a gideceğimiz için olabilir mi?
Anneleri özlemedin mi yoksa ? "

Kadının gözleri kocaman açıldı , şaşkındı. Kollarını sıkıca adama doladı tabi arada Linoş olduğu için biraz zor oldu. " Oha ! Bu şimdi mi söylenir ? "
Adam kafasını iki yana salladı. " Sürpriz hiç söylenmez ama işte söyledim."
Kadın kalmak için hamle yaptığında adam kalçasına bir şaplak attı.
" ArsıZ İtalyan!"

" Buyrun benim . Size nasıl yardımcı olabilirim? " diyerek yataktan kalktı. " Ben banyoya gidiyorum sende Lina ' yı uyandır ve yatağı topla lütfen. "

Marco dudaklarını büzerek , ensesini kaşıdı. " Taamaam." Adam karısını arkadan izleyerek konuştu. " Kışkırtıcı ve ateşlisin .Marco ' nun cehennemi "
Adam geri yatağa doğru ilerledi ve bir elini yatağa koyarak yavaşça eğildi ve tatlı uyuyordu. " svegliati lina bambina andiamo dal nonno ! " (uyan lina bebeğim hadi dedeye gidelim! )
Minik kız diğer tarafa doğru döndü . Bu sefer onu gıdıklamaya başladı. Lina gözlerini elleri ile yumuşturdu denir her neyse ondan yaptı. " Dede mi ? Dede İstanbul ! O uzak ! " minik ağzından döküldü kelimeler . "I know my baby . so we will go by plane ! ( Biliyorum bebeğim . yani uçakla gideceğiz)
Minik ellerini çırptı ve adamın boynuna atladı. Adam şaşkınca baktı ve güldü.
" Oh ! My neck ! "

İkili Lina ' nın yeni bir özelliğini keşfetmişti . Lina kişiye göre muamele yapıyordu. Artık kişiye göre , kişiye özel konuşmaya başlamıştı. Aslı ile konuşurken çoğunlukla Türkçe , Marco ile konuşurken de çoğunlukla ingilizce biraz Türkçe , çok az sadece kelime Olarak İtalyanca konuşuyordu. Kiminle nasıl daha kolay iletişim kurabileceğini çözmüştü. " I monster! " ( Ben canavar ) diye bağırdı. Tam cümle kuramasa da derdini anlayabiliyordu. Konuşurken sesleri tam çıkaramıyor , bu onu daha da tatlı yapıyordu. İngilizce ve tatlı telaffuz ile ben canavarım deyişi > diğer cümleler bunları geçirdi içinden ve oyunu biraz daha sürdürmek onunla anda kalıp eğlenmek istedi adam. " Aslııı ! Aslııı kıız koş ! Bu canavar beni yiyecekmiş ... Ölmek için fazla yakışıklı ve gencim kurtarr beniiii ! Kızlarrr , gördüüm canavarı gördüğm , yardım ediin ! " bağırarak yardım istiyordu. Aslı , banyodan , içeriye girdi .
Eğlenen kocası ile linoşu görünce tebessüm oluştu suratında. " NolduUuğ ? Aaa ! Adam bağırıyo ayol? "

İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) ItalianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin