8. Bölüm +18

196K 1.3K 238
                                    

" Thank you " dedi Aslı mahçup bir şekilde.
Marco , annesini görünce konuşmaya başladı . " Mom, this is my darling "( Anne bu benim sevgilim ! ) , I love her, I want to marry her( onunla evlenmek istiyorum ve onu seviyorum) . Dedi genç adam kadının elini sıkıca tutuyordu .

Annesi , Aslı ' yı baştan aşağı süzüp anlamaya çalıştı . Oğlu yalan söylüyor olabilirdi . Hem kız çok güzel bir kızdı , kızıl saçlı mavi gözlü , manken gibi kızdı...

" Is it really your lover? How will I know that you are not bringing an ordinary person? "( Gerçekten sevgilin mi? Sıradan bir insanı getirmediğini nasıl bileceğim?)
dedi kadın şüpheli bir tonda.

Marco , boğazını temizledi . Kadın sözlerine devam etti . " kiss her on the lip then ! ( Onu dudağından öp o halde ! )
dedi kadın kıkırdayarak.

Marco , kadına yalvarır gibi baktı , Genç kadının gözleri kocaman açılmıştı bu kadın ne diyordu böyle ? Marco ile öpüşmemisini mi istiyordu ?Yutkundu Aslı , evet böyle yakışıklı bir adamı öpmek , harika olabilirdi ama bilemiyordu.

Marco , Aslı ' nın dudaklarına yapıştı .
Aslı , öylece hareketsiz kaldı , adam ona karşılık vermesini ister gibi dudağını ısırdı. Kadın inledi , dudağını kanatmıştı resmen . Gözleri adamın annesini görünce
Marco ' ya karşılık verdi . Şehvetle büyük bir tutku ile birbirlerinin dudaklarını talan ediyorlardı. Herhangi biri görse , sevgili sanardı .

Öpüşme bittikten sonra , ikili nefes nefese kalmıştı . Aslı ' nın kalbi yerinden çıkacak gibi atıyordu. Kadın ikna olduğunu söylemişti , ve onlara odalarına gitmelerini söylemişti...

***
" Burada aynı yatakta mı yatcağız ? " dedi kadın endişe ile .
Marco , kızıl periye göz kırptı . " Merak etme , yemem seni ! " dedi gülerek.

Kadın banyoya gitti , yorgundu , duş alıp , uyumak istiyordu ...
Üstündekileri çıkarıp , doldurduğu jakuzinin içine girdi , genç kadın köpükler ile oynuyor bir yandan da şarkı söylüyordu. Kapı aniden açıldı kadın telaş içinde bedenini suya gömdü....

" Korkma benim dedi Marco ! " adam bir yandan da üstündekileri çıkarıyordu.
Kadın gözlerini kapatarak " napuyosun neden soyunuyorsun ?" dedi bağırarak.
" Çünkü duş alacağım , sonra yatacağım !"
dedi dudaklarını büzerek.
" Olmaz önce ben duş- "
Kadının lafı yarıda kesildi. Adam baksırı ile karşısında öylece durdu. Daha sonra onuda sıyırdı bedeninden . Çırılçıplak kalmıştı kendini suyun içinde duran kadıının yanına attı.

Aslı yutkundu , adamın alt tarafı ne kadar büyükktü öyle ! Ama gerçi daha iyisini görmüş hatta dokunmuştu , sevişmişti. Kafasını sağa sola salladı. Ama onu tatmin edemeyen bencil bir adamdı. Ve Aslı ondan ayrılmıştı.
" Ne o şaşırdın mı ? Daha önce böylesini üstelikte tertemiz olanını görmedin galiba ! " dedi sinsice gülerek kendinden emin halde. Aslı , daha önce tek aşkı olan Caner  ile birlikte olmuştu çoğu kez ama adam sadece kendi zevkini alıp kadını umursamıyordu. Aslı cinsellikte iki tarafında zevk almasını istiyordu.aöa
Aslı bağırarak konuştu.  " İğrenç bir adamsın Hah gördüm tabi ki eski sevgilim penisi daha güzel daha büyüktü. Oral sex , ah oral sex yaparken çok gördüm hatta çok dokundum .Ve penisi harikaydı sex yaparken . Ama sen benim vücudum gibi bir vücut görmedin galiba . Çekil."

Aslı tam kalkacağı sırada, adam arkasından sarıldı. Adamın bütün bedeni şuanda kadına değiyordu. İkiside inledi , Marco kadının bir adım atmasını diledi .

" Ne yapıyorsun sen çekil arkamdan ! "dedi kadın yutkunarak . " Sakin ol , şampuanım senin arkanda , onu aldım ! "
Yan tarafına geçerken , kendini bilerek kadının kalçasına ve sırtına daha çok bastırdı . Kadın olduğu yerde büyükçe inledi.

" Kes şunu Marco , duşunu al ve siktir git buradan ! Sikine de sana da başlarım " dedi sinirle kadın.

Beraber duş alıp , çıktılar.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) ItalianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin